Személyes információk:
Lipták Tímea több mint tíz éve dolgozik a kiadónál; előbb marketingmenedzserként, majd lapigazgatóként vett részt termékindításokban, többek között a Marie Claire brand honosításában és az Elle magazin akvirálásában, valamint a glossy magazinokhoz kapcsolódó rendezvények és website-ok létrehozásában. A nemzetközi licensz magazinok és a Nők Lapja Évszakok portfólió-igazgatói feladatai mellett 2012-től a National Geographic magazin főszerkesztője, a Hearst Central Kft. – az Elle és Cosmopolitan brandek kiadójának - ügyvezetője és a Central Médiaakadémia felelős vezetője is. - See more at: https://www.mediapiac.com/karrier/Tavozik-a-Centraltol-Pintye-Laszlo/112197/#sthash.ThHniCUg.dpuf
Lipták Tímea több mint tíz éve dolgozik a kiadónál; előbb marketingmenedzserként, majd lapigazgatóként vett részt termékindításokban, többek között a Marie Claire brand honosításában és az Elle magazin akvirálásában, valamint a glossy magazinokhoz kapcsolódó rendezvények és website-ok létrehozásában. A nemzetközi licensz magazinok és a Nők Lapja Évszakok portfólió-igazgatói feladatai mellett 2012-től a National Geographic magazin főszerkesztője, a Hearst Central Kft. – az Elle és Cosmopolitan brandek kiadójának - ügyvezetője és a Central Médiaakadémia felelős vezetője is. - See more at: https://www.mediapiac.com/karrier/Tavozik-a-Centraltol-Pintye-Laszlo/112197/#sthash.ThHniCUg.dpuf
Lipták Tímea több mint tíz éve dolgozik a kiadónál; előbb marketingmenedzserként, majd lapigazgatóként vett részt termékindításokban, többek között a Marie Claire brand honosításában és az Elle magazin akvirálásában, valamint a glossy magazinokhoz kapcsolódó rendezvények és website-ok létrehozásában. A nemzetközi licensz magazinok és a Nők Lapja Évszakok portfólió-igazgatói feladatai mellett 2012-től a National Geographic magazin főszerkesztője, a Hearst Central Kft. – az Elle és Cosmopolitan brandek kiadójának - ügyvezetője és a Central Médiaakadémia felelős vezetője is. - See more at: https://www.mediapiac.com/karrier/Tavozik-a-Centraltol-Pintye-Laszlo/112197/#sthash.ThHniCUg.dpuf
Lipták Tímea több mint tíz éve dolgozik a kiadónál; előbb marketingmenedzserként, majd lapigazgatóként vett részt termékindításokban, többek között a Marie Claire brand honosításában és az Elle magazin akvirálásában, valamint a glossy magazinokhoz kapcsolódó rendezvények és website-ok létrehozásában. A nemzetközi licensz magazinok és a Nők Lapja Évszakok portfólió-igazgatói feladatai mellett 2012-től a National Geographic magazin főszerkesztője, a Hearst Central Kft. – az Elle és Cosmopolitan brandek kiadójának - ügyvezetője és a Central Médiaakadémia felelős vezetője is. - See more at: https://www.mediapiac.com/karrier/Tavozik-a-Centraltol-Pintye-Laszlo/112197/#sthash.ThHniCUg.dpuf
Lipták Tímea
Central Médiacsoport
magazindivízió vezető
Szakmai előmenetel:
- 2015. márciustól: Central Médiacsoport Zrt. magazindivízió vezető és a Vezetői Testület tagja.
- 2014: Central Médiacsoport Zrt. (korábban Sanoma Budapest) portfólió-igazgató
- 2012: Hearst-Sanoma Budapest Kft. - ügyvezető igazgató
- 2012: Sanoma Budapest Zrt - National Geographic magazin, főszerkesztő-portfolió igazgató
- 2002. februártól: Sanoma Budapest Kiadói Zrt., lapigazgató, női magazincsoportok.
- 1997. szeptember – 2002. január: Sanoma Budapest Kiadói Zrt. (akkor VNU Budapest Lapkiadó Rt.), marketing manager.
- 1996. december – 1997. augusztus: Sanoma Budapest Kiadói Zrt. (akkor Erasmuss Press), marketing asszisztens.
Kezdetben marketingmenedzserként, később lapigazgatóként szerepe volt termékindításokban, például a Marie Claire márka honosításában és az Elle magazin akvirálásában, illetve a glossy magazinokhoz kapcsolódó rendezvények és website-ok létrehozásában. A nemzetközi licensz magazinok és a Nők Lapja Évszakok portfólió-igazgatói feladatai mellett 2012-től a National Geographic magazin főszerkesztője, a Hearst Central Kft. – az Elle és Cosmopolitan brandek kiadójának - ügyvezetője, a Central Médiaakadémia felelős vezetője. 2015-től a magazindivízió vezetőjeként a Central Médiacsoport Vezetői Testületének tagja is.
Egyéb tudnivalók:
Tanulmányok:
- 1999. Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Gazdálkodási szak
- 1996. Külkereskedelmi Főiskola, Külgazdasági Szak, Nemzetközi Marketing Szakirány