Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Lokációs marketing
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-30 19:38:12
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.



Létezik a mobilokon egy olyan helymeghatározó program, amely például képes arra, hogy megmutasson egy éttermet egy teljesen idegen városban, vagy azt, hogy a hazafelé vezető úton a boltban lehet-e olyan terméket kapni, amire éppen szükség van?

 

Hamarosan már minden weboldal képes lesz felhasználni egy személy lokációs adatait (azaz megmutatni, hogy az illető éppen hol tartózkodik a Földön), így teret nyit a lokációs marketingnek. 

 

„Amit régen [vásárláshelyi reklám]nak hívtunk, azt ma mobil reklámnak.” – mondta Kis Cassino, a Borrell Associates-nél lévő VP-kutatásában.

 

Nagy sikerük van az új mobil lokalizációs [közösségi alkalmazás]oknak. A GPS-s alapú szolgáltatásaiknak köszönhetően a [Foursquare] és a [Gowalla] elsősorban a mobil készülékeken egészítik ki jól a [Facebook]-ot és a [Twitter]-t, de a többi [közösségi oldal]lal is összekapcsolhatóak. A két szolgáltatással elérhetővé válik a [Facebook Connect], és a felhasználók ezen keresztül jelentkezhetnek be. Ekkor mindkét rendszer megmutatja azokat az ismerősöket, akik már korábban regisztrálták magukat a portálok egyikén, és így pedig ezeket a személyeket az új hálózaton is felvehetik barátnak. Az emberek mindkét szolgáltatást arra használják, hogy megoszthassák a barátaikkal a kedvenc tartózkodási helyeikkel kapcsolatos információkat, és hogy új helyeket fedezzenek fel. A Foursquare és a Gowalla bevonja a játékelemet és az üzengetést, illetve hogy a való világban üzemelő boltokkal kötött megállapodások révén segít nyereségessé tenni az általában pénznyelő startupokat.

 

[Foursquare]

[Gowalla]


Létezik a mobilokon egy olyan helymeghatározó program, amely például képes arra, hogy megmutasson egy éttermet egy teljesen idegen városban, vagy azt, hogy a hazafelé vezető úton a boltban lehet-e olyan [termék]et kapni, amire éppen szükség van?

 

Hamarosan már minden [weboldal] képes lesz felhasználni egy személy lokációs adatait (azaz megmutatni, hogy az illető éppen hol tartózkodik a Földön), így teret nyit a lokációs [marketing]nek. 

 

„Amit régen [vásárláshelyi reklám]nak hívtunk, azt ma mobil reklámnak.” – mondta Kis Cassino, a Borrell Associates-nél lévő VP-kutatásában.

 

Nagy sikerük van az új mobil lokalizációs [közösségi alkalmazás]oknak. A GPS-s alapú szolgáltatásaiknak köszönhetően a [Foursquare] és a [Gowalla] elsősorban a mobil készülékeken egészítik ki jól a [Facebook]-ot és a [Twitter]-t, de a többi [közösségi portál]lal is összekapcsolhatóak. A két [szolgáltatás]sal elérhetővé válik a [Facebook Connect], és a felhasználók ezen keresztül jelentkezhetnek be. Ekkor mindkét rendszer megmutatja azokat az ismerősöket, akik már korábban regisztrálták magukat a portálok egyikén, és így pedig ezeket a személyeket az új hálózaton is felvehetik barátnak. Az emberek mindkét szolgáltatást arra használják, hogy megoszthassák a barátaikkal a kedvenc tartózkodási helyeikkel kapcsolatos [információ]kat, és hogy új helyeket fedezzenek fel. A Foursquare és a Gowalla bevonja a játékelemet és az üzengetést, illetve hogy a való világban üzemelő boltokkal kötött megállapodások révén segít nyereségessé tenni az általában pénznyelő startupokat.

 

[Foursquare]

[Gowalla]










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta