Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Magyar Marketing Szövetség
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-30 19:40:19
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A Magyar Marketin Szövetség (MMSZ) 1990. december 3-án alakult meg országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként. Feladatainak tekint minden olyan tevékenységet, amely közvetlenül vagy közvetve a Szövetség küldetésének teljesítését, céljainak megvalósítását elősegíti:


A Magyar Marketin Szövetség (MMSZ) 1990. december 3-án alakult meg országos szakmai, érdekvédelmi szervezetként. Feladatainak tekint minden olyan tevékenységet, amely közvetlenül vagy közvetve a Szövetség küldetésének teljesítését, céljainak megvalósítását elősegíti:


  • Szervezi és összefogja a [marketing] területén dolgozókat

    Szervezi és összefogja a [marketing] területén dolgozókat

  • Állást foglal a marketing területet érintő kérdésekben

    Állást foglal a marketing területet érintő kérdésekben

  • Kezdeményezi, koordinálja, szervezi tagjai összehangolt fellépését mindazon kérdésekben, amelyek a szakmával kapcsolatban felmerülnek

    Kezdeményezi, koordinálja, szervezi tagjai összehangolt fellépését mindazon kérdésekben, amelyek a szakmával kapcsolatban felmerülnek

  • Kapcsolatot tart fenn és együttműködik a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel

    Kapcsolatot tart fenn és együttműködik a hazai és a nemzetközi szakmai szervezetekkel

  • Kapcsolatot tart fenn a szakterületet érintő kérdésekben a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel

    Kapcsolatot tart fenn a szakterületet érintő kérdésekben a szakmán kívüli társadalmi szervezetekkel

  • Érdekegyeztetés és érdekképviselet szakmai és gazdasági szempontból

    Érdekegyeztetés és érdekképviselet szakmai és gazdasági szempontból

Célok:

  • a marketing szakma színvonalának emelése
  • a marketing, mint tudományos terület továbbfejlesztése
  • a marketing gyakorlat javítása, ill. a marketing kultúra emelése
  • a marketing szakma érdekeinek érvényesítése a gazdaság minden területén
     
     

     

 






Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta