Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Media Lions
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-04 19:24:58
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A [Cannes Lion], azaz a [Cannes-i Reklámfesztivál] média kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál harmadik napján, kedden este adják át.



A [Cannes Lion], azaz a [Cannes-i Reklámfesztivál] média kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál harmadik napján, kedden este adják át.



A Media Lions-on belül 3 főkategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.
 

A fő kategóriák:


A fő kategóriák:


  • A legjobb média felhasználás
  • A legjobb média mix felhasználás
  • Termék és szolgáltatás

  • A legjobb [média] felhasználás
  • A legjobb [média mix] felhasználás
  • [Termék] és [szolgáltatás]

Először 1998-ban osztották ki a Media Lions díját. A 2009-es évben 1840 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 9 magyar nevezés is volt.

 

2009 évi magyar nevezések:


Először 1998-ban osztották ki a Media Lions díját. A 2009-es évben 1840 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 9 magyar nevezés is volt.

 

2009 évi magyar nevezések:


  • Skyfilm, Valami Amerika 2, Allianz, T-Mobile, Nokia, Szerencsejáték Zrt., GlaxosmithKline, T-Home (product placement)
  • Leo Burnett, Coke Zero foosball, Coca-Cola Hungary (médiaügynökség: Starcom) - két alkategóriában
  • Hering, No move, Sclerosis Multiplex Alapítvány
  • OMD Hungary, Mobile men, Beiersdorf – Nivea for men
  • OMD Hungary, Rexona teens, Unilever - Rexona
  • Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice (médiaügynökség: Universal McCann) - két alkategóriában
  • DDB, Pre-Paid Heroes, Vodafone (médiaügynökség és nevező: OMD)

  • Skyfilm, Valami Amerika 2, Allianz, [T-Mobile], Nokia, Szerencsejáték Zrt., GlaxosmithKline, T-Home ([product placement])
  • [Leo Burnett], Coke Zero foosball, [Coca-Cola] Hungary ([médiaügynökség]: Starcom) - két alkategóriában
  • Hering, No move, Sclerosis Multiplex Alapítvány
  • OMD Hungary, Mobile men, Beiersdorf – Nivea for men
  • OMD Hungary, Rexona teens, Unilever - Rexona
  • Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice (médiaügynökség: Universal McCann) - két alkategóriában
  • DDB, Pre-Paid Heroes, Vodafone (médiaügynökség és nevező: OMD)

A 2009-es nyertes alkotás:


A 2009-es nyertes alkotás:


  • A nyertes kampány készítője: JWT JAPAN Tokyo, JAPAN
  • Termék: KIT KAT
  • Cím: KIT KAT MAIL 2009
     

Kapcsolódó linkek:


Kapcsolódó linkek:


 


 





Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta