Személyes információk:
Kommunikációs szakember, 2019-ben a Design Terminal innovációs ügynökség kommunikációs vezetője, 2020 tavaszától a Műegyetem Rektori Kabinetjének munkatársa.
Dr. Molnár Bálint közreműködött az Európai Innovációs és Technológiai Intézet inkubációs programjának marketing és kommunikációs tevékenységében, felsőoktatási intézmények oktatója, szakirányvezetője, 2014-től a Magyar Tudományos Akadémia kommunikációs főosztályvezetője. A Design Terminalhoz a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivataltól érkezett, ahol három éven át vezette a szervezet kommunikációs osztályát. 2020 tavaszától a Műegyetem kommunikációs vezetője.
Szakmai előmenetel:
- 2022 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Rektori Kabinet, Kommunikációs Igazgatóság, igazgató
- 2020 - 2022 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Rektori Kabinet, Kommunikációs, Marketing és PR Csoport, csoportvezető
- 2019: Design Terminal, kommunikációs vezető
- 2015 - 2018: Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, kommunikációs osztályvezető
- 2014: Magyar Tudományos Akadémia, kommunikációs főosztályvezető
- 2012 - 2014: EIT Digital Budapest, marketing és kommunikációs menedzser
- 2006 - 2012: DDC Csoport (HeidelbergCement Group), társasági kommunikációs referens
Felsőoktatási tevékenység
- 2021 - BME GTK, Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus
- 2019 - 2021: ELTE BTK, Média Tanszék, vendégoktató
- 2009 - 2017: Mathias Corvinus Collegium, média/kommunikáció szakirányvezető
Egyetemi tanulmányok
- 2017: Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Program (PhD fokozat)
- 2006: ELTE BTK, esztétika szak (egyetemi diploma)
- 2006: ELTE BTK, kommunikáció szak (egyetemi diploma)
Egyéb tudnivalók:
Főbb publikációk
- Molnár Bálint: A vállalatok és érintettjeik jellemző együttműködési formáinak kommunikációtudományi vizsgálata 292 p. Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola: 2017
- Molnár Bálint: Organization, discourse ethics and the interpretation of “political CSR”. KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 5 : 1 pp. 1-23. , 23 p. (2017)
- Molnár Bálint: Az üzleti etika kommunikatív aspektusai. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2016/4 pp. 104-124. , 21 p. (2016)
- Molnár Bálint: Változó médiapiac, átalakuló képzések. Újságírás, kommunikáció és innováció a világ vezető egyetemein, nemzetközi képzési programjain. In: Szalai, Zoltán (szerk.) Elit,képzés, trendek : Nemzetközi példák és minták a magyar elitképzés megújításához. Budapest, Magyarország : Mathias Corvinus Collegium, (2014) pp. 279-370. , 92 p.
- Balint Molnar: Corporate Citizenship and Roma in Hungary: Disinterest in the Society and in the CSR Programs? pp. 229-244. In: C, Bonanni; F, Lépineux; J, Roloff (szerk.) Social Responsibility, Entrepreneurship and the Common Good : International and Interdisciplinary Perspectives. London, Egyesült Királyság / Anglia : Palgrave, (2012)
- Stachó, László és Molnár, Bálint (szerk.): A médiaerőszak. Tények, mítoszok, viták. Budapest, Magyarország : Századvég Kiadó (2009) , 366 p.
Kapcsolódó információ:
Kreativ.hu: http://kreativ.hu/cikk/uj_kommunikacios_igazgato_a_design_terminalnal
ELTE Média: http://media.elte.hu/blog/2019/12/18/kulonleges-kurzus-az-elte-median-sajat-startup-terveiket-mutattak-be-az-a-hallgatok/
LinkedIN: www.linkedin.com/in/molnarbalint/