Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

Kommunikációs szakember, 2019 márciusától a Design Terminal innovációs ügynökség kommunikációs vezetője. 


Dr. Molnár Bálint közreműködött az Európai Innovációs és Technológiai Intézet inkubációs programjának marketing és kommunikációs tevékenységében, felsőoktatási intézmények oktatója, szakirányvezetője, 2014-től a Magyar Tudományos Akadémia kommunikációs főosztályvezetője. A Design Terminalhoz a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivataltól érkezett, ahol három éven át vezette a szervezet kommunikációs osztályát. 



Szakmai előmenetel:

  • 2019 -           Design Terminal, kommunikációs vezető
  • 2015 - 2018: Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, kommunikációs osztályvezető
  • 2014:            Magyar Tudományos Akadémia, kommunikációs főosztályvezető
  • 2012 - 2014: EIT Digital Budapest, marketing és kommunikációs menedzser
  • 2006 - 2012: DDC Csoport (HeidelbergCement Group), társasági kommunikációs referens

Felsőoktatási tevékenység 

  • 2019 -           ELTE BTK, Média Tanszék, vendégoktató
  • 2009 - 2017: Mathias Corvinus Collegium, média/kommunikáció szakirányvezető

Egyetemi tanulmányok 

  • 2017: Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Program (PhD fokozat)
  • 2006: ELTE BTK, esztétika szak (egyetemi diploma)
  • 2006: ELTE BTK, kommunikáció szak (egyetemi diploma) 


Egyéb tudnivalók:

Főbb publikációk 

  • Molnár Bálint: A vállalatok és érintettjeik jellemző együttműködési formáinak kommunikációtudományi vizsgálata 292 p. Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola: 2017
  • Molnár Bálint: Organization, discourse ethics and the interpretation of “political CSR”. KOME: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF PURE COMMUNICATION INQUIRY 5 : 1 pp. 1-23. , 23 p. (2017)
  • Molnár Bálint: Az üzleti etika kommunikatív aspektusai. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 2016/4 pp. 104-124. , 21 p. (2016)
  • Molnár Bálint: Változó médiapiac, átalakuló képzések. Újságírás, kommunikáció és innováció a világ vezető egyetemein, nemzetközi képzési programjain.
  • In: Szalai, Zoltán (szerk.) Elit,képzés, trendek : Nemzetközi példák és minták a magyar elitképzés megújításához. Budapest, Magyarország : Mathias Corvinus Collegium, (2014) pp. 279-370. , 92 p.
  • Balint Molnar: Corporate Citizenship and Roma in Hungary: Disinterest in the Society and in the CSR Programs? pp. 229-244.
  • In: C, Bonanni; F, Lépineux; J, Roloff (szerk.) Social Responsibility, Entrepreneurship and the Common Good : International and Interdisciplinary Perspectives. London, Egyesült Királyság / Anglia : Palgrave, (2012)
  • Stachó, László és Molnár, Bálint (szerk.): A médiaerőszak. Tények, mítoszok, viták. Budapest, Magyarország : Századvég Kiadó (2009) , 366 p. 


Kapcsolódó információ:

Kreativ.hu:     http://kreativ.hu/cikk/uj_kommunikacios_igazgato_a_design_terminalnal
ELTE Média:  http://media.elte.hu/blog/2019/12/18/kulonleges-kurzus-az-elte-median-sajat-startup-terveiket-mutattak-be-az-a-hallgatok/
LinkedIN:      www.linkedin.com/in/molnarbalint/ 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta