Bezár [x]
MPL-PostaPont-nyeremenyjatek
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: NRC Piackutató
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-07 20:54:12
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 

Az NRC Piackutató Kft.1999-ben alakult. Az online kutatásokra szakosodott cég ma is piacvezetőnek számít a hazai internetes kutatások területén. Az online tevékenységek mellett a piackutatás hagyományos módszerei is megtalálhatóak a portfóliójában; Piacfeltárás, termék-, imázs- és koncepciótesztek, próbavásárlások, fókuszcsoportos és mélyinterjús technikák.

 

Termékei:

Az NRC Piackutató Kft.1999-ben alakult. Az online kutatásokra szakosodott cég ma is piacvezetőnek számít a hazai [internet]es kutatások területén. Az online tevékenységek mellett a [piackutatás] hagyományos módszerei is megtalálhatóak a portfóliójában; Piacfeltárás, [termék]-, [imázs]- és koncepciótesztek, [próbavásárlás]ok, [fókuszcsoportos interjú] és [mélyinterjú]s technikák.

 

Termékei:

 
Visitor Media Research – online médiapiaci, 14-69 éves internetezőkre reprezentatív kutatás
VMR.kids – a gyerekek internetezési és szabadidőeltöltési szokásait vizsgáló kutatás
VMR.eco – 15-25 évesek netezési, tájékozódási és fogyasztási szokásait vizsgáló felmérés
VMR.women – a nőket, tájékozódási, informálódási, fogyasztási szokásait elemző kutatás
VMR.silver – 49 év felettieket kérdező felmérés
VMR.cool – vállalati döntéshozók és a döntéseket befolyásoló szakemberek véleményének, információszerzési szokásaiknak a megismerését célzó kutatás

Visitor Media Research – online [média][piac]i, 14-69 éves internetezőkre reprezentatív kutatás
VMR.kids – a gyerekek internetezési és szabadidőeltöltési szokásait vizsgáló kutatás
VMR.cool – 15-25 évesek netezési, tájékozódási és fogyasztási szokásait vizsgáló felmérés
VMR.women – a nőket, tájékozódási, informálódási, fogyasztási szokásait elemző kutatás
VMR.silver – 49 év felettieket kérdező felmérés
VMR.eco – [vállalat]i döntéshozók és a döntéseket befolyásoló szakemberek véleményének, információszerzési szokásaiknak a megismerését célzó kutatás

 
E-Commerce Trend Report – Magyarország legátfogóbb e-kereskedelem elemzése. Egyedülálló módon térképezi fel a teljes piacot, az értékesítési oldal helyzetét és dilemmáit, valamint a fogyasztók vásárlási szokásait, attitűdjét.

E-Commerce Trend Report – Magyarország legátfogóbb [e-kereskedelem] elemzése. Egyedülálló módon térképezi fel a teljes piacot, az értékesítési oldal helyzetét és dilemmáit, valamint a [vásárlási szokások]at, [attitűd]öket.

 
InterBus kutatás – A 15-69 éves hazai lakosságra reprezentatív InterBus kutatás a hazai internet penetráció alakulásáról, az internetezők és a nem internetezők jellemzőiről, valamint az internet használat (és nem használat) motivációiról szolgáltat információt.

InterBus kutatás – A 15-69 éves hazai lakosságra reprezentatív InterBus kutatás a hazai internet penetráció alakulásáról, az internetezők és a nem internetezők jellemzőiről, valamint az internet használat (és nem használat) motivációiról szolgáltat információt.

 
Mirror ügyfélelégedettség kutatások – A Megyer Consulting és az NRC Piackutató által kidolgozott módszer ideális megoldás a kiterjedt ügyfélkörrel rendelkező vállalatok számára. A cég kapcsolatainak részletes vizsgálatával átfogó képet nyújt a megrendelők számára az egyes területek munkájáról, felfedi a kritikus pontokat, és hozzájárul a folyamatok optimalizálásához.

Mirror ügyfélelégedettség kutatások – A Megyer Consulting és az NRC Piackutató által kidolgozott módszer ideális megoldás a kiterjedt ügyfélkörrel rendelkező vállalatok számára. A cég kapcsolatainak részletes vizsgálatával átfogó képet nyújt a megrendelők számára az egyes területek munkájáról, felfedi a kritikus pontokat, és hozzájárul a folyamatok optimalizálásához.

 
tarGet now! célcsoportkutatás – Gyors célcsoportkutatások elvégzésére kifejlesztett kutatási megoldás. A szolgáltatás tartalma; a Megbízó által összeállított 10-15 kérdésből álló kérdőív, 100-300 fős minta, 1-3 napon belül rendelkezésre álló eredmények.
 

 

További kutatási megoldások: www.nrc.hu

tarGet now! célcsoportkutatás – Gyors [célcsoport]kutatások elvégzésére kifejlesztett kutatási megoldás. A szolgáltatás tartalma; a Megbízó által összeállított 10-15 kérdésből álló kérdőív, 100-300 fős minta, 1-3 napon belül rendelkezésre álló eredmények.
 

 

 

További kutatási megoldások: www.nrc.hu

Ingyenesen letölthető elemzések: www.nrc.hu/elemzesek

Feliratkozás a havi piackutatási hírlevélre: www.nrc.hu/hirlevel




Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta