Céginformáció:
A nugg.ad tulajdonosa a Deutsche Post DHL.
A cég tagja az IAB Europe az Európában működő nemzeti Interaktív Reklámirodák (Interactive Advertising Bureaux - IAB) összefogó szervezetének.
A cégnek több európai nagyvárosban van képviselete: London, Párizs,Hamburg, Koppenhága, Köln, Berlin, Varsó.
Menedzsment:
CEO: Stephan Noller
CBDO: Karim Attia
CFO: Klaus Kögler
CTO: Richard Hutton
International Consulting Director: Uli Heimann
Bővebben:
http://www.nugg.ad/en/company/nuggad-team
További információ:
Tevékenység:
Tevékenység információ:
A nugg.ad Európa legnagyobb,piacvezető digitális marketing média szolgáltatója, amely ún. prediktív (előrejelző, következtető) viselkedésalapú targetálást, azaz testreszabott online hirdetési megoldásokat kínál ügyfeleinek, partnereinek.
Ezen online hirdetések adta célzási megoldások lehetővé teszik a hirdetőknek, hogy hatékonyan elérjék a célcsoportjukat, csökkentsék a meddőszórásukat, maximalizálják kampányaik hatékonyságát.
Az ügynökségek és hirdetők számára különösen fontos információt jelent, hogy vásárlás előtt célcsoportjuk milyen arányban keres információkat az interneten. A fogyasztók szokásai ezen a téren országonként és termékkategóriánként is különbözhetnek. Az online, valós idejű fogyasztói magatartás megismerése lehetővé teszi a döntéshozók számára, hogy marketing büdzséjüket a leghatékonyabban allokálják.
A viselkedés alapú targetálás olyan hirdetésmegjelenítést foglal magában, amely a felhasználó korábbi viselkedésén, pl. böngészési előzményein, keresésein, vásárlásain alapul. A viselkedés alapú célzás a fogyasztók és a hirdetők érdekeivel összhangban azt a célt szolgálja, hogy minél relevánsabb és minél kevésbé tolakodó hirdetések jelenjenek meg a felhasználók számára. A felhasználó a hirdetéseknek köszönhetően ingyenesen fogyaszthat tartalmat, a viselkedés alapú célzással pedig testre szabott reklámot, s így lényegesen kevesebb irreleváns hirdetést kap.
A hirdetők felismerték, hogy a viselkedés alapú targetálással olcsóbb és célzottabb médiamegjelenések vásárolhatók. A relevánsabb és érdeklődőbb közönség elérésével a közvetlen válaszadási arány is növekszik, ami az ezer megjelenésre eső költség (CPM, cost per mille) csökkenésével együtt javítja a megtérülést (ROI, return on investment). Emellett a gazdasági tényezők is arra kényszerítették mind a hirdetőket, mind a tartalomszolgáltatókat, hogy többletértéket préseljenek ki a hirdetési helyekből.
A nugg.ad módszerét valós idejű algoritmusok, adatforrások kombinációja adja, megfigyelik pl.a felhasználók hálózaton eltöltött tevékenységét, szörfölési viselkedését, pl. hogy milyen reklámokra és linkekre kattintott a neten nézelődő személy, keresett kifejezéseit, érdeklődési köreit összekapcsolják a korábbi keresései, olvasgatásai alapján leszűrt adatokkal speciális mérőrendszerük segítségével.
Mindezen adatok elemzése lehetővé teszi az egyedi, személyre szabott célzást különféle termékcsoportok esetében.
A viselkedés alapú reklámok szolgáltatóinak érdekében áll a személysiégi jogok védelme, így a nugg.ad is csak olyan társadalmi-demográfiai adatokat használ fel, amelyekből nem lehet egyértelműen megállapítani,hogy kik a megfigyelt személyek. ( pl. név, lakcím)
Nézd meg a videót: http://www.youtube.com/user/nuggad#p/a/u/1/oI_21rIeLCc
Egyéb adatok:
Termék portfólió:
· Branding Optimizer- márkaépítés optimalizáló csomag
· Frequency Targeting- gyakoriság optimalizáló
· Click Optimiser- kattintás optimalizáló
· Conversion Optimiser-konverzió optimalizáló
· Preditive Retargeting- előrejelző újratargetálás
· Weather Targeting- időjárás alapú targetálás
· Audience Insights- közönségi insight
· Contect Targeting- tartalom targetálás
Kiknek?
· nugg.ad | publishers
· nugg.ad | ad networks
· nugg.ad | advertisers
· nugg.ad | social
· nugg.ad | ecommerce
· nugg.ad | consumer powered by ACNielsen Homescan®
Ügyfeleik:
A nugg.ad digitális technológiai szolgáltatásokat és megoldásokat kínál a teljes online hirdetői piac szereplőinek.
Fő ügyfelei vezető nemzetközi online ügynökségek, kiadók, hirdetési hálózatok, portálok, mint pl. Axel Springer Media Impact, SevenOne Media , eBay Advertising Group, valamint hirdetők különféle üzleti szegmensből.
A hirdetők és ügynökségek online kampányaik számára célzott célcsoportokat vásárolhatnak bármely nugg.ad ügyfélnél:
AD audience
ad.net
ad.select
ARBO interactive
Axel Springel
Bauer Media KG
Behavie
dba.dk
Dennis
derStandard.at
ebay
EkstraBladet
freeMedia
Glam Media
hi-madie
httpool
IDMnet
INTERIA.pl InternetBillboeard
..................