Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Oasis dig out your soul kampány (USA)
Verzió: 9  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-08 19:45:34
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány címe: Oasis Dig Out Your Soul kampány
Ügyfél:
NYC & CO. AND WARNER BROTHERS
Termék:
Dokumentumfilm
Ügynökség:
BBH New York, USA
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Titanium & Integrated Lions], Titán helyezés, 2009 

 

Kampány:
A feladat az Oasis zenekar új albumának a bevezetése. A terv a következő lett: kerestek New Yorkban 20 utcazenészt, és megtanították nekik az Oasis még meg nem jelent albumáról pár számot, majd kivitték őket az utcára, hogy előadhassák a számokat – hetekkel az album hivatalos megjelenése előtt. Az esemény meg lett hirdetve szórólapokon, az Oasis rajongói oldalán, New York Város (NYC) Honlapján , illetve néhány, az eseményeken is résztvevő embert bátorítottak, hogy írják meg saját véleményüket, és töltsék fel anyagaikat a külön erre a célra létrehozott Flickr és Youtube oldalakra. Készítettek egy dokumentumfilmet, ami a kampányt mutatja be, ezt pedig a MySpace Networkon tették közzé.


Eredmények:

Az esemény nemzetközi visszhangra talált, és a résztvevők által feltöltött anyagok 200.000 letöltést generáltak a Youtube-on, a Flickr-en és a NYC honlapján. A MySpace-en elérhető dokumentumfilm 520.000 letöltést generált, amely következtében a világsajtó újra cikkezett a kampányról. Az Oasis „Dig Out Your Soul” albuma az USA top 10 albumai között az első helyet kapta meg.

Az esemény nemzetközi visszhangra talált, és a résztvevők által feltöltött anyagok 200.000 letöltést generáltak a Youtube-on, a Flickr-en és a NYC honlapján. A MySpace-en elérhető dokumentumfilm 520.000 letöltést generált, amely következtében a világsajtó újra cikkezett a [kampány]ról. Az Oasis „Dig Out Your Soul” albuma az USA top 10 albumai között az első helyet kapta meg.


Megoldás:
A megoldás során keverve alkalmazták az online mediát és a pontosan megtervezett „szóbeszéd” marketing megoldásokat. Az eseményt megelőző éjjel kiadtak egy sajtóközleményt a New York-i zeneboltoknak, és ezzel egy időben az Oasis rajongói oldalára is feltöltöttek információkat. Az összes olyan helyen, ahova információt adtak, elhelyeztek egy Google térképet, ahol a helyszíneket lehetett megnézni, ahol az utcazenészek játszani fognak majd. Az esemény alatt pedig szórólapokat osztogattak, amiben a nézőket arra bátorították, hogy az előzetesen kialakított Youtube és Flickr oldalakon helyezzék el saját, az esemény alatt készített tartalmukat. Végül kiadták a MySpace-re a kész dokumentumfilmet a kampányról, ezzel is óriási löketet adva az albumnak.


A megoldás során keverve alkalmazták az [online mediá]t és a pontosan megtervezett „szóbeszéd” [marketing] megoldásokat. Az eseményt megelőző éjjel kiadtak egy [sajtóközlemény]t a New York-i zeneboltoknak, és ezzel egy időben az Oasis rajongói oldalára is feltöltöttek [információ]kat. Az összes olyan helyen, ahova információt adtak, elhelyeztek egy Google térképet, ahol a helyszíneket lehetett megnézni, ahol az utcazenészek játszani fognak majd. Az esemény alatt pedig szórólapokat osztogattak, amiben a nézőket arra bátorították, hogy az előzetesen kialakított Youtube és Flickr oldalakon helyezzék el saját, az esemény alatt készített tartalmukat. Végül kiadták a MySpace-re a kész dokumentumfilmet a kampányról, ezzel is óriási löketet adva az albumnak.


 

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta