Márkafelépítés:
A PICK Téliszalámi 1869 óta gondosan őrzött recept alapján válogatott alapanyagok felhasználásával készül, melynek titkát egyedül a szalámimester ismeri. A legnemesebb natúr sertéshúsokból készült terméket bükkfán füstölik, majd a szalámimester folyamatos felügyelete mellett 100 nap alatt éri el egyedülálló ízvilágát és megjelenését.
Kapcsolódó információk:
Díjak
A Magyar Termék Nagydíj 2006 országos pályázatra benyújtott Mangalica csemege szalámi és páros kolbász termékeink a zsűri javaslatára a Kiírók Tanácsa döntése alapján elnyerték a Magyar Termék Nagydíj kitüntető címet.
A HUNGAROPACK 2006 Magyar Csomagolási Versenyen a PICK Szeletelt húskészítmények tálcás, védőgázas csomagolása az Élelmiszer Szaklap különdíját nyerte el.
A Readers' Digest felmérése szerint "A Bizalmat Leginkább Élvező" HÚSKÉSZÍTMÉNYEK/FELVÁGOTTAK kategóriában a legtöbb szavazatot a magyar olvasók körében 2006-ban ismét a PICK kapta.
Magyar Reklámszövetség Oklevele a hazai fogyasztók körében meghirdetett Magyar Márka szavazás eredménye alapján a 2. legkedveltebb magyar márkának, a PICK Téliszaláminak.
2004-ben a PICK márka elnyerte a [Superbrand]? rangot Magyarországon, amivel azokat a márkákat ismerték el, amelyek saját területükön hírnevet szereztek és a konkurens márkákhoz képest a fogyasztónak olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtottak, amit a vevők elvárnak és elismernek. A Superbrand-ek közül külön kiemeltek öt márkát. A díjazottak közé került a PICK márka is: örökzöld márka kitüntetést érdemelt ki. A Superbrand elismerést a zsűri 2005-ben is odaítélte a PICK-nek.
Pick