Személyes információk:
Emocionális Marketing Kft.
Marketing vezető
Szakmai előmenetel:
Multinacionális reklámügynökségeknél (HKB Bozell, DDB Budapest) töltött időszakot követően öt évig az egykori BMG hanglemezkiadó marketingvezetőjeként dolgozott, itt reklám megrendelői oldalról került közel a hazai média világához.
2004-től a Marquard Media rendezvényszervezője, marketing-projektmanagere, majd new media üzletágának vezetőjeként a piacvezető életmódmagazinok (Playboy, CKM, JOY, Éva magazin, InStyle, Shape) online és digitális platformjainak stratégiai felelőse.
A nyomtatott sajtó után 2011-től a TV2 üzletfejlesztési projektmenedzsereként elsődleges feladata a csatorna zenei műsoraihoz (elsősorban a Megasztárhoz) kapcsolódó tehetséggondozás volt. 2012. februárjától a TV2 Digitális Média csoportvezetőjeként az internetes tartalomfejlesztési és új digitális üzleti megoldások kifejlesztésén dolgozott.
Az Emocionális Marketing Kft. csapatához 2013. októberében csatlakozott marketing vezetőként.
Az elmúlt 10 évben rendszeres előadója a legnagyobb hazai média és marketing szakmai konferenciáknak (Media Hungary, Internet Hungary, Mobile Hungary, Evolution, Szek.org, stb.).
Kapcsolódó információ: