Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: reklámtorta
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-14 20:22:44
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A médiapiacon adott évben történt reklámköltések eszközök (médiatípusok) szerinti megoszlása.


A [média][piac]on adott évben történt [reklámköltés]ek eszközök (médiatípusok) szerinti megoszlása.


 

"3.4. A reklámtorta

A reklámtorta elnevezés arra utal, hogy egy adott ország évi reklámra költött pénzmennyiségéből,

mint valami hatalmas tortából a különféle médiumok különféle méretű szeleteket kapnak.

'Elfogyasztja' a maga részét az írott sajtó, a közterek, részesedik belőle a rádió, és


mint valami hatalmas tortából a különféle [médium]ok különféle méretű szeleteket kapnak.

'Elfogyasztja' a maga részét az írott [sajtó], a közterek, részesedik belőle a rádió, és


természetesen a televízió is. A közhiedelem ellenére a reklámtortából nem a televíziónak jut a

legnagyobb szelet, (átlagosan 30% jut a képernyőkre). Magyarországon ez az összeg 1996-ban

körülbelül 12 milliárd forint volt. Óriási összeg ez, melyet sokáig egyetlen komoly állomás a

Magyar Televízió fogyasztott el. Ahogy elindultak azonban az új csatornák, tovább kellett


[Magyar Televízió] fogyasztott el. Ahogy elindultak azonban az új csatornák, tovább kellett


osztani a meglévő tortaszeletet."




"Nagyobb lett a reklámtorta

Tavaly összesen 73 milliárd forintot költöttek a reklámozó cégek különféle hirdetésekre az

elektronikus médiumokban, ami 7,1 százalékos piacbővülést jelent 2005-höz képest - áll a Magyar

Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének tegnap közzétett felmérésében.

Az átlagosnál jobban, 7,7 százalékkal nőtt a televíziók bevétele, ami összesen 65 milliárd

forint volt a csatornák saját közlése alapján. A rádiók összesen nyolcmilliárdos bevételről

számoltak be, ami 2,3 százalékos növekedést jelent." (...)

Népszabadság, Lorenz Péter, 2007. április 7.: http://nol.hu/cikk/441959/


Népszabadság, Lorenz Péter, 2007. április 7.: http://nol.hu/cikk/441959/


 

"MRSZ - mérsékelten nőtt a reklámpiac

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elkészítette éves nettó reklámköltés-becslését, és idén először

a szövetség a direkt marketing reklámköltés bevonásával készített egy alternatív reklámtortát


A [Magyar Reklámszövetség] (MRSZ) elkészítette éves nettó reklámköltés-becslését, és idén először

a szövetség a [direkt marketing] reklámköltés bevonásával készített egy alternatív reklámtortát


is. A számok szerint tavaly szerényen, mintegy 5,8 százalékkal növekedett a magyar reklámpiac az

egy évvel korábbihoz képest."

Kreatív Online, 2007.06.05.: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=19337


Kreatív Online, 2007.06.05.: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=19337


 



 










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta