Bezár [x]
MPL-PostaPont-nyeremenyjatek
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Reklámvonal
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-25 18:10:01
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A Reklámvonal rövid története

 

A Reklámvonal elindításával olyan kiadvány megteremtése volt a cél, amely közelebb hozza az elméletet és a gyakorlatot, és amelyet haszonnal forgathatnak a szakmabeliek - mind a megbízói mind a szolgáltatói oldalon -, mindemellett segítséget nyújthat az oktatásban is.


A Reklámvonal elindításával olyan [kiadvány] megteremtése volt a cél, amely közelebb hozza az elméletet és a gyakorlatot, és amelyet haszonnal forgathatnak a szakmabeliek - mind a megbízói mind a szolgáltatói oldalon -, mindemellett segítséget nyújthat az oktatásban is.


 

Az első Reklámvonal füzetek a kilencvenes évek elején jelentek meg, és szakmai regiszterként mutatták be a reklámügynökségeket, grafikai stúdiókat. Akkor ezek a kiadványok bemutatkozási lehetőséget és hasznos, praktikus információforrást adtak a frissen formálódó szakma számára. Megismertettek a versenytársakkal és a szakmai szervezetekkel, illetve támpontokat adtak néhány marketingkommunikációs eszköz használatához. Az eltelt időszakban a reklámipar felnőtté vált, ismeretei és igényei is megváltoztak.


Az első Reklámvonal füzetek a kilencvenes évek elején jelentek meg, és szakmai regiszterként mutatták be a [reklámügynökség]eket, grafikai stúdiókat. Akkor ezek a kiadványok bemutatkozási lehetőséget és hasznos, praktikus [információ]forrást adtak a frissen formálódó szakma számára. Megismertettek a versenytársakkal és a szakmai szervezetekkel, illetve támpontokat adtak néhány marketingkommunikációs eszköz használatához. Az eltelt időszakban a reklámipar felnőtté vált, ismeretei és igényei is megváltoztak.


 

A Reklámvonal a változásokat követve mostanra mértékadó médiummá nőtte ki magát a marketing, reklám és média világában. A mintegy 200 színes oldalon gyakorló szakértők által készített, máshol nem megjelenő elemzések, tanulmányok, publikációk olvashatók. 2005 óta egyes kiadványok angol nyelven is megrendelhetők - ami hasznos lehet például a régió iránt érdeklődő, illetve az országban dolgozó külföldi szakemberek számára.


A Reklámvonal a változásokat követve mostanra mértékadó [médium]má nőtte ki magát a [marketing], [reklám] és [média] világában. A mintegy 200 színes oldalon gyakorló szakértők által készített, máshol nem megjelenő elemzések, tanulmányok, publikációk olvashatók. 2005 óta egyes kiadványok angol nyelven is megrendelhetők - ami hasznos lehet például a régió iránt érdeklődő, illetve az országban dolgozó külföldi szakemberek számára.


 

A Reklámvonal célja ma

Hidat képezni a kereskedelem, a márkagyártók és a kommunikációs szakmák között.


Hidat képezni a kereskedelem, a [márka]gyártók és a kommunikációs szakmák között.


Hidat képezni a szakma elmélete és gyakorlata között.

 

Olvasótábor

A prémium termékek fogyasztóit és az üzleti partnereket csak szegmentált, finomhangolt, gondos kommunikációval lehet eredményesen megszólítani. Egy ilyen célból összeállított eszköztár fontos elemei az olyan exkluzív, jó minőségű nyomtatott szakkiadványok, mint a Reklámvonal, amelyet mind tartalma, mind formája egy különösen igényes, érzékeny és tudatos társadalmi csoport kitűnő médiumává tesz. A szakmai orientáltságú olvasói kör a különböző ügynökségek ill. a nagyvállalatok PR ill. marketingvezetőiből, döntéshozóiból tevődik össze, akik fontosnak tartják, hogy átfogó képet kapjanak a marketingkommunikáció aktuális helyzetéről, trendjeiről, kérdéseiről. Olvasói ezen kívül a közeljövő szakemberei: az egyetemek és főiskolák érdeklődő hallgatói.


A prémium [termék]ek [fogyasztó]it és az üzleti partnereket csak szegmentált, finomhangolt, gondos [kommunikáció]val lehet eredményesen megszólítani. Egy ilyen célból összeállított eszköztár fontos elemei az olyan exkluzív, jó minőségű nyomtatott szakkiadványok, mint a Reklámvonal, amelyet mind tartalma, mind formája egy különösen igényes, érzékeny és tudatos társadalmi csoport kitűnő médiumává tesz. A szakmai orientáltságú olvasói kör a különböző ügynökségek ill. a nagyvállalatok [PR] ill. marketingvezetőiből, döntéshozóiból tevődik össze, akik fontosnak tartják, hogy átfogó képet kapjanak a [marketingkommunikáció] aktuális helyzetéről, trendjeiről, kérdéseiről. Olvasói ezen kívül a közeljövő szakemberei: az egyetemek és főiskolák érdeklődő hallgatói.


 

Együttműködő partnerek

Magyar Reklám Szövetség, Direkt Marketing Szövetség, T-Online Magyarország Zrt., Reklámzabálók


[Magyar Reklámszövetség], Direkt Marketing Szövetség ([DMSZ]), [T-Online] Magyarország Zrt., Reklámzabálók


 

Termékek

Reklámvonal számozott kiadványok (1-7)

Reklámvonal Z (reklámzabáló különszám)

Reklámvonal E (egri reklámkonferenciára készült) különszámok

            Fedélzeti magazin (2006. évi speciális egri kiadvány)

Reklámvonal D (direkt marketing) tematikus különszámok

Vissza a feladónak! (2006. évi direkt marketing ágazati kutatás-elemzés)

Direkt marketing évkönyv (tervezet)

HipeRV (digitális média különszám)

 

Linkek:



 

 



 





Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta