Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: sales kommunikáció
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-27 20:39:40
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Sales komumunikáció


A sales angol szó eladásokat, kereskedelmet, kereskedelmi forgalmat jelent.

 

A sales [kommunikáció] olyan [B2B] reklámozás, amely a media sales, azaz a médiafelületek (illetve bármely reklámeszköz használatának) eladásására irányuló tevékenység támogatására hivatott. Célcsoportjába tartoznak a reklámügynökségek, a médiaügynökségek, a CRM ügynökségek vagy akár közvetlenül a hirdetők - mint szervezet és a kapcsolattartók mint személyek egyaránt.


A sales kommunikáció olyan [B2B] reklámozás, amely a media sales, azaz a [médiafelület]ek (illetve bármely [reklámeszköz] használatának) eladásására irányuló tevékenység támogatására hivatott. [Célcsoport]jába tartoznak a [reklámügynökség]ek, a [médiaügynökség]ek, a [CRM] ügynökségek vagy akár közvetlenül a [hirdető]k - mint szervezet és a kapcsolattartók mint személyek egyaránt.


 

A szervezettel történő sales kommunikációs kapcsolattartás tipikus eszközei az internetoldalak, intranetes felületek, a PR. A személyes kapcsolattartás eszközei a találkozók, bemutatók, hírlevelek, személyre szabott ajánlatok, incentive rendezvények.


A szervezettel történő sales kommunikációs kapcsolattartás tipikus eszközei az [internetoldal]ak, intranetes felületek, a [PR]. A személyes kapcsolattartás eszközei a találkozók, bemutatók, [hírlevel]ek, személyre szabott ajánlatok, incentive rendezvények.


 

A szervezeti sales kommunikáció tartalma jellegzetesen hivatalosabb, tényszerűbb, míg a személyre szabott információkat ugyanúgy lehet (sőt, javasolt) közvetlenebb formában és hangvételben átadni, mint a fiatal fogyasztóknak szóló kommunikáció esetén.


A szervezeti sales kommunikáció tartalma jellegzetesen hivatalosabb, tényszerűbb, míg a személyre szabott [információ]kat ugyanúgy lehet (sőt, javasolt) közvetlenebb formában és hangvételben átadni, mint a fiatal [fogyasztó]knak szóló [kommunikáció] esetén.










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta