Személyes információk:
Sarlós Gábor
PeppeR 21 PR Ügynökség, ügyvezető igazgató, társtulajdonos
Született: 1960. december 13.
Szakmai előmenetel:
Tanulmányok:
- 1980 - 1986 Budapesti Corvinus Egyetem (volt Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem), okleveles közgazdász
- 1993. január-szeptember - Swinburne University, Melbourne, Ausztrália, Graduate Certificate of Business Studies
Korábbi munkahelyek:
- 1987 - 1989 Multireklám, alelnök
- 1989 - 1991 GCI, pr-tanácsadó
- 1991 - 1992 Hungexpo, pr-igazgató
- 1993. január-szeptember Hill and Knowlton, Melbourne, Ausztrália, tanácsadó
Szakmai díjak:
- a PeppeR 21-é:
- 2002 - IPRA Golden World Awards, Az apró az aprókért kampányért
- 2002 - PR Ügynökségek Szakmai Kollégiuma, Süveg-díj
Szakmai szervezeti tagság:
- [Magyar Public Relations Szövetség]? tag
- Nemzetközi Public Relations Szövetség tag
- Egészségügyi Kommunikátorok Szövetsége tag
Egyéb tudnivalók:
Jelenlegi feladatköre:
- [PR]? kampányok kivitelezése,
- Konzultációs tevékenység az egészségügy, turizmus, [telekommunikáció]?, mezőgazdaság, agrár üzletág, élelmiszeripar és infrastruktúra fejlesztés területén.
Nyelvtudás:
- angol
- francia
- német
- spanyol
Kapcsolódó információ:
Kapcsolódó link: PeppeR 21 PR Ügynökség - www.pepperpr.hu