Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Seth Godin
Verzió: 3  
Változtatta: Xenia
Változtatás dátuma: 2009-07-20 11:04:16
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 

 

Seth GodinSeth Godin


Seth GodinSeth Godin


Marketingszakember

Született: 1960. július 10.

 

 

 

 

 

 

 

A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója.


 

A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója.

 

Szerzője számos könyvnek, melyek megváltoztatták az emberek gondolkodását a marketingről. Könyveit 20 nyelvre lefordították az egész világon. Neki köszönhető számos marketinggel kapcsolatos kifejezés. Ilyen például a  [permission-marketing].

Szókimondó stílusa és cenzúrát nem ismerő blogja számos követőt eredményezett a világ minden tájáról.

Godin szerint az [online marketing] nem egyszerűen a hagyományos (offline) [marketing] eszközök online alkalmazását jelenti, hanem minőségileg új tevékenységet takar.


 

Szerzője számos könyvnek, melyek megváltoztatták az emberek gondolkodását a marketingről. Könyveit 20 nyelvre lefordították az egész világon. Neki köszönhető számos marketinggel kapcsolatos kifejezés. Ilyen például a  [permission-marketing].

Szókimondó stílusa és cenzúrát nem ismerő blogja számos követőt eredményezett a világ minden tájáról.

Godin szerint az [online marketing] nem egyszerűen a hagyományos (offline) [marketing] eszközök online alkalmazását jelenti, hanem minőségileg új tevékenységet takar.

 

Seth Godin Blogja:

http://sethgodin.typepad.com/


Bibliográfia

  • Seth Godin - The Big Red Fez: How To Make Any Web Site Better. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2790-5. 
  • Seth Godin (1995). eMarketing. New York: Berkley Pub. Group. ISBN 0-399-51904-1. 
  • Seth Godin (1999). Permission marketing: turning strangers into friends, and friends into customers. New York: Simon & Schuster. ISBN 0-684-85636-0. 
  • Seth Godin (2002). Survival is not enough: zooming, evolution, and the future of your company. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2571-6. 
  • Seth Godin (2001). Unleashing the Ideavirus. New York: Hyperion. ISBN 0-7868-8717-6.  Book online - Detailing the idea of Viral marketing
  • Seth Godin (2003). Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable. Portfolio. ISBN 1-59184-021-X. 
  • Penguin USA Portfolio; Seth Godin -  Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea. Portfolio. ISBN 1-59184-041-4. 
  • Godin, Seth. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-100-3. 
  • Godin, Seth; the Group of 33. The Big Moo: Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-103-8. 
  • Godin, Seth. Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-126-7. 
  • Godin, Seth. The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick). Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-166-6. 
  • Godin, Seth. Meatball Sundae: Is Your Marketing out of Sync?. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-174-7. 
  • Godin, Seth (2008). Tribes: We Need You to Lead Us. Portfolio Hardcover. p. 160. ISBN 1591842336.

Seth Godin blogja - http://sethgodin.typepad.com/


  • Seth Godin - The Big Red Fez: How To Make Any Web Site Better. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2790-5. 
  • Seth Godin (1995). eMarketing. New York: Berkley Pub. Group. ISBN 0-399-51904-1. 
  • Seth Godin (1999). Permission marketing: turning strangers into friends, and friends into customers. New York: Simon & Schuster. ISBN 0-684-85636-0. 
  • Seth Godin (2002). Survival is not enough: zooming, evolution, and the future of your company. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2571-6. 
  • Seth Godin (2001). Unleashing the Ideavirus. New York: Hyperion. ISBN 0-7868-8717-6.  Book online - Detailing the idea of Viral marketing
  • Seth Godin (2003). Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable. Portfolio. ISBN 1-59184-021-X. 
  • Penguin USA Portfolio; Seth Godin -  Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea. Portfolio. ISBN 1-59184-041-4. 
  • Godin, Seth. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-100-3. 
  • Godin, Seth; the Group of 33. The Big Moo: Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-103-8. 
  • Godin, Seth. Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-126-7. 
  • Godin, Seth. The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick). Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-166-6. 
  • Godin, Seth. Meatball Sundae: Is Your Marketing out of Sync?. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-174-7. 
  • Godin, Seth (2008). Tribes: We Need You to Lead Us. Portfolio Hardcover. p. 160. ISBN 1591842336.
  • Kapcsolódó link: Seth Godin blogja - http://sethgodin.typepad.com/










    Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
    egyészségügyi
    enciklopédia
    gazdasági és
    pénzügyi tudástár
    internetes
    tudástár
    kerékpáros
    tudástár
    borkulturális
    tudástár
    jóga gyakorlatok,
    tudástár
    mindenki
    szakácskönyve
    nagy fájlok küldése

     


    Kigondolta és létrehozta