Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: SMS marketing
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-27 20:44:13
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Az SMS marketing tevékenységébe tartozik minden olyan üzenet, amelyet egy vállalat értékesítés, imázs növelés vagy [információ] átadás céljából küld SMS formájában a potenciális [fogyasztó]k mobilkészülékére. Az SMS marketing alkalmazása, termék vagy szolgáltatás népszerűsítése, vagy nyereményjátékról való tájékoztatás céljából a legpraktikusabb, mivel itt a legfontosabb a pontos és célzott [kommunikáció]. Fontos, hogy a leendő vagy a már meglévő ügyfelek olyan információkat kapjanak, amelyek személyes igényeikre irányulnak. Az SMS marketing legnagyobb erőssége a precizitás és a könnyű tervezhetőség, hisz pontosan meghatározható, hogy kihez mikor jut el a célzott üzenet.


Az SMS marketing tevékenységébe tartozik minden olyan üzenet, amelyet egy [vállalat] értékesítés, [imázs] növelés vagy [információ] átadás céljából küld [SMS] formájában a potenciális [fogyasztó]k mobilkészülékére. Az SMS marketing alkalmazása, [termék] vagy [szolgáltatás] népszerűsítése, vagy [nyereményjáték]ról való tájékoztatás céljából a legpraktikusabb, mivel itt a legfontosabb a pontos és célzott [kommunikáció]. Fontos, hogy a leendő vagy a már meglévő ügyfelek olyan információkat kapjanak, amelyek személyes igényeikre irányulnak. Az SMS marketing legnagyobb erőssége a precizitás és a könnyű tervezhetőség, hisz pontosan meghatározható, hogy kihez mikor jut el a célzott üzenet.


Az SMS által küldött információ azáltal, hogy a címzett telefonjába kerül, könnyen visszakereshető, memorizálható és a mobiltelefonok sajátosságából eredően könnyen hordozható. Ezzel szemben fenn áll a lehetősége annak is, hogy a címzett egyszeri olvasás után, vagy akár olvasás nélkül törli az üzenetet és ebben az esetben elveszti az előbbiekben bemutatott előnyeit.
Az SMS marketing egyik kiemelkedő tulajdonsága, hogy szinte azonnal meghatározható sikeressége abban az esetben, ha a siker a potenciális fogyasztó válaszüzenetén múlik. A potenciális fogyasztókra ebben az esetben a gyors reakció a jellemző.

Az SMS marketing egyik kiemelkedő tulajdonsága, hogy szinte azonnal meghatározható sikeressége abban az esetben, ha a siker a potenciális [fogyasztó] válaszüzenetén múlik. A potenciális fogyasztókra ebben az esetben a gyors reakció a jellemző.

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta