Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Stefan the Swopper kampány (Svédország)
Verzió: 8  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-28 19:51:13
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány: Stefan the Swopper (Stefan a Cserélő)
Ügyfél:
Posten
Szolgáltatás:
Svéd Posta szolgáltatásai
Kampány készítője:
ÅKESTAM HOLST Stockholm, Svédország
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Cyber Lions], Arany helyezés, 2009 (Honlap és microsite)

 

 

Cél:

A Svéd Posta szerette volna ösztönözni a küldemények feladását, növelni a fiatalok ismereteit a Svéd Posta [szolgáltatás]airól, a lehető legköltséghatékonyabb módon.




Megoldás:
 

A megoldás Stefan, a Cserélő karakterének megalkotása volt. Egy 28 éves életművész Stockholmból, aki belefáradt eddigi életébe és ezért úgy döntött, hogy mindenét elcseréli. Célja az volt, hogy egy hónapon belül minden a lakásában található holmit – még a fogkeféjét is - elcserél. Készítettek egy [honlap]ot, ahol a felhasználók nem láthatták a teljes Stefan „vagyont”, csak a csereügyletek által. A Svéd Posta szponzorálta a Stefan féle csereügyletek doboz- és postaköltségeit. Ez által megismertette szolgáltatásait, valamint szolgáltatásainak minőségét a [célcsoport] tagjaival, hisz mindenki, aki bármit is elcserélt Stefannal, az a Svéd Posta szolgáltatásait vette igénybe.

 

Eredmény:
 

  • Nem tartott sokáig, amíg ez a furcsa ötlet átterjedt [blog]ok, újságok tartalmába, valamint még a nemzeti televízió is foglalkozott a témával. Összességében a weboldal létrehozása óriási PR hatást vont maga után.

  • Nem tartott sokáig, amíg ez a furcsa ötlet átterjedt [blog]ok, újságok tartalmába, valamint még a nemzeti televízió is foglalkozott a témával. Összességében a [weboldal] létrehozása óriási [PR] hatást vont maga után.

  • Összesen 1750 különböző megkeresés érkezett, amiből 187 csereügyletet bonyolítottak le a [kampány] során.
  • A kampány honlapjának 4 millió látogatója volt (A Svéd lakosság 9 millió)

 

A kampány honlapja: www.stefantheswopper.com

 

 


 


Kampány tervezői:

 

 



Név


Vállalat


Pozíció
Andreas Ullenius
Åkestam Holst
Creative Director


Joakim Labraaten


Åkestam Holst


Copywriter
Hugo Nissar
Åkestam Holst
Copywriter


Petra Albrektson


Åkestam Holst


Art Director
Julia Nordlund
Åkestam Holst
Art Director


Paul Collins


Åkestam Holst


Interactive Director
Goran Akestam
Åkestam Holst
Account Executive


Sara Clewemar


Åkestam Holst


Account Director
Lisa Malmros
Åkestam Holst
Account Manager


Sofia Swedenborg


Åkestam Holst


Web Producer
Ebba Hult
Åkestam Holst
AD Assistant


Mattias Nygard


Åkestam Holst


AD Assistant
FSWL
From Stockholm With Love
Production Agency


Alexander Culafic


Kollektivet Livet


PR Consultant
Claes Dehlin
88 Grader
PR Consultant


Marta Tiberg


Posten


Advertiser's Supervisor
Jonas Brodén
Posten
Advertiser's Supervisor

Kampányt bemutató videó

 

 

Stefan the Swopper from Stefan Byte on Vimeo.

 

 

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta