Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: SWOT analízis
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-28 19:52:04
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A SWOT a következő szavak rövidítéséből származó kifejezés:

 

Strength - erősség

Weakness - gyengeség

Opportunity - lehetőség

Threats - fenyegetettség, veszély

 

Az analízist brief előtt, a kommunikációs és marketing cél meghatározásához használják. A termékre, szolgáltatásra, márkára vagy cégre (szervezetre) koncentrálva meghatározzák az azt leginkább jellemző erőssége(ke)t, gyengé(ke)t, lehetőség(ek)et és cél(oka)t. Erre épül később a stratégia, a [brief] és szerencsés esetben a teljes [kommunikáció], az adott [kampány] is.


Az analízist brief előtt, a marketing- és [kommunikációs cél] meghatározásához használják. A [termék]re, [szolgáltatás]ra, [márká]ra vagy cégre (szervezetre) koncentrálva meghatározzák az azt leginkább jellemző erőssége(ke)t, gyengé(ke)t, lehetőség(ek)et és cél(oka)t. Erre épül később a stratégia, a [brief] és szerencsés esetben a teljes [kommunikáció], az adott [kampány] is.










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta