Személyes információk:
Szabó Béla
Jelenleg a Telekom Márka és kommunikációs igazgatója
"Szabó Béla pályafutása során egyedülálló módon ötvözte az ügynökségi márkaépítési és kommunikációs tudást az ügyfél oldalon szerzett speciális tapasztalatokkal. Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős. A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése.
A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként. A Telekomhoz a DDB-ből csatlakozott, ahol Stratégiai és Innovációs Igazgatóként elsősorban az ügyfelek márkáinak és üzleti tevékenységének új területekre való bevezetése volt fő feladata."
(Telekom sajtóközlemény)
Szakmai előmenetel:
2017 – Márka és kommunikációs igazgató, Telekom
2015 – 2017 Stratégiai és innovációs igazgató, DDB
2014 – 2015 Stratégiai Igazgató, MetropolitanRepublic
2013 – 2014 Global Head of Brand and Communication Strategy, Vodafon, UK
2010 – 2013 Head of Brand and Communication, Vodafon
2008 – 2010 Client Service and Planning Director, Leo Burnett
2006 – 2008 Client Service Director, Leo Burnett
2000 – 2006 Account Director, Leo Burnett
1998 – 2000 Account Director, adviola
1995 – 1998 Account Executive, young & rubicam
Tanulmányai
2014 – 2015 Squared Online
1993 – 1994 Rijksuniversiteit Groningen - Groningeni Egyetem
1989 – 1995 Budapesti Corvinus Egyetem
1984 – 1988 Kossuth Lajos Gimnázium