Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: termékpozícionálás
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-04 20:12:11
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Egy adott piacon (szegmentumban) egy adott termék versenytársaihoz való viszonyának meghatározása és ennek a vevőben való tudatosítása. Olyan pozíciót kíván a vállalat kialakítani, amely versenyelőnyt teremt. A pozícionálási feladat: A potenciális versenyelőnyök meghatározása, a legjobb [versenyelőny] kiválasztása, a vállalat pozícionálási koncepciójának hatékony jelzése, tudatosítása a vevőben. A potenciális versenyelőny abban az esetben alakul ki, ha a vállalat versenytársaihoz képest kiemelkedő értéket tud létrehozni. (alacsony ktsg - alacsonyabb ár).


Egy adott [piac]on (szegmentumban) egy adott [termék] [versenytárs]aihoz való viszonyának meghatározása és ennek a vevőben való tudatosítása. Olyan pozíciót kíván a [vállalat] kialakítani, amely versenyelőnyt teremt.

A pozícionálási feladat: A potenciális versenyelőnyök meghatározása, a legjobb [versenyelőny] kiválasztása, a vállalat pozícionálási koncepciójának hatékony jelzése, tudatosítása a vevőben. A potenciális versenyelőny abban az esetben alakul ki, ha a vállalat versenytársaihoz képest kiemelkedő értéket tud létrehozni. (alacsony költség - alacsonyabb ár).










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta