Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: This is not a Jersey /Adithread kampány (Új-Zéland)
Verzió: 4  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-04 20:14:11
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány: This is not a Jersey /Adithread
Ügyfél:
Adidas, Új-Zéland / Új-Zéland Rögbi Szövetség

Szolgáltatás: All Black rögbicsapat

Szolgáltatás: All Blacks rögbicsapat

Kampány készítője:
TBWA\WHYBIN\TEQUILA Auckland, Új-Zéland
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Titanium & Integrated Lions], Bronz helyezés, 2009





Kampány
Ebben a kampányban a TBWA-nak az volt a feladata, hogy Új-Zéland rögbi csapatának, az All Black-nek a szurkolóit közelebb hozzák a játékosokhoz. Igen érdekes megoldás született: a szurkolókat megkérték, hogy írják rá nevüket és rövid üzenetüket egy virtuális fonalra, amit aztán nanotechnológia segítségével belegravíroztak a csapatkapitány mezének a fonalaiba.

Ebben a [kampány]ban a TBWA-nak az volt a feladata, hogy Új-Zéland rögbi csapatának, az All Blacks-nek a szurkolóit közelebb hozzák a játékosokhoz. Igen érdekes megoldás született: a szurkolókat megkérték, hogy írják rá nevüket és rövid üzenetüket egy virtuális fonalra, amit aztán nanotechnológia segítségével belegravíroztak a csapatkapitány mezének a fonalaiba.


Eredmények
A kampány életre kelt, és rengeteg blog átvette, beszéltek róla, több mint 25,000 Google találatot generálva ezzel. Az új-zélandi média vezető hírként kezelte, főcímen hozták a legnagyobb lapok is. A weboldalra 150 országból érkeztek látogatók. A kampány hatására 18%-kal magasabb lett az érdeklődés a csapat iránt, 8 hét leforgása alatt több mint 10,000 nevet gravíroztak az All Black csapatkapitánya, Richie McCaw mezébe.

A kampány életre kelt, és rengeteg [blog] átvette, beszéltek róla, több mint 25,000 Google találatot generálva ezzel. Az új-zélandi [média] vezető [hír]ként kezelte, főcímen hozták a legnagyobb lapok is. A [weboldal]ra 150 országból érkeztek látogatók. A kampány hatására 18%-kal magasabb lett az érdeklődés a csapat iránt, 8 hét leforgása alatt több mint 10,000 nevet gravíroztak az All Blacks csapatkapitánya, Richie McCaw mezébe.


Megoldás
Egy rövid filmet tettek közzé egy olyan oldalon, ahol 40,000 rögi szurkoló is regisztrált, és megkérdezték őket, hogy mit gondolnak az All Black csapatról. Választ úgy tudtak adni, hogy elmentek a kampány hivatalos oldalára, ahol a virtuális fonalra írhatták nevüket, és egy rövid üzenetet. Készültek ezzel egyidőben PR cikkek, televízió reklámok, és újsághirdetések, hogy forgalmat generáljanak a honlapra.

Egy rövid filmet tettek közzé egy olyan oldalon, ahol 40,000 rögbi szurkoló is regisztrált, és megkérdezték őket, hogy mit gondolnak az All Blacks csapatról. Választ úgy tudtak adni, hogy elmentek a kampány hivatalos oldalára, ahol a virtuális fonalra írhatták nevüket, és egy rövid üzenetet. Készültek ezzel egyidőben [PR cikkek], televíziós [reklám]ok, és újsághirdetések, hogy forgalmat generáljanak a [honlap]ra.

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta