Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: TNS media intelligence
Verzió: 6  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2010-11-04 20:14:36
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A Kantar Media (korábbi nevén TNS media intelligence illetve Mediagnozis) 1991 óta figyeli a klasszikus és új médiában megjelenő hirdetéseket. Reklámköltési adatok, a hirdetésekről készült másolatok és az egyes reklámok megjelenésével kapcsolatos információk kérhetőek le. Jelenleg 18 televíziócsatorna, közel 300 újság és 11 rádióadó hirdetéseit méri, a közterületi, moziforgalmazó, indoor és internetes cégek adatait önbevallásos alapon rögzíti. Szolgáltatások segítségével a reklám- és médiaügynökségek, a médiumok, a hirdetők és a tanácsadó cégek elemzéseket készíthetnek egy adott időszak vagy piaci szegmens kommunikációjáról, a versenytársak médiastratégiájáról, egy-egy kampányról, a kreatív tendenciákról. Az adatok támpontot nyújtanak a kommunikációs stratégia és a kreatív koncepció kidolgozásához, új hirdetési partnerek felkutatásához.

http://www.kantarmedia.hu 


A [Kantar Media] (korábbi nevén TNS media intelligence illetve Mediagnozis) 1991 óta figyeli a klasszikus és [új médiá]ban megjelenő hirdetéseket. [Reklámköltés]i adatok, a hirdetésekről készült másolatok és az egyes [reklám]ok megjelenésével kapcsolatos [információ]k kérhetőek le. Jelenleg 18 televíziócsatorna, közel 300 újság és 11 rádióadó hirdetéseit méri, a közterületi, moziforgalmazó, indoor és [internet]es cégek adatait önbevallásos alapon rögzíti. [Szolgáltatás]ok segítségével a reklám- és [médiaügynökség]ek, a [médium]ok, a [hirdető]k és a tanácsadó cégek elemzéseket készíthetnek egy adott időszak vagy [piac]i szegmens [kommunikáció]járól, a [versenytárs]ak [médiastratégiá]járól, egy-egy [kampány]ról, a kreatív tendenciákról. Az adatok támpontot nyújtanak a [kommunikációs stratégia] és a [kreatív koncepció] kidolgozásához, új hirdetési partnerek felkutatásához.

http://www.kantarmedia.hu 


Tel.: 302-1712 vagy 302-4282

Karady Mariann

E-mail: mariann.karady@kantarmedia.com

 




Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta