Bezár [x]

Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Vásárlásösztönzés módszerei
Verzió: 1  
Változtatta: dzsim
Változtatás dátuma: 2011-03-03 15:12:00
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A vásárlásösztönzés (Sales Promotion), olyan piacbefolyásoló módszerek összessége, melyek közvetlenül ösztönzik a fogyasztót vagy viszonteladót a vásárlásra.

Ezeket az eszközöket célszerű reklámmal kombinálni, hiszen így képesek tartós kapcsolatot kiépíteni a fogyasztó és az eladó között.


Népszerű vásárlásösztönző módszerek, amik a fogyasztót ösztönzik:

-    áruminták
-    kuponok
-    készpénz – visszatérítési ajánlatok
-    árengedményes csomagok
-    ajándékok
-    törzsvásárlói jutalmak
-    ingyenes árukipróbálás


Kereskedőt ösztönző:
-    állandó kapcsolattartás
-    katalógus
-    előadások
-    termékbemutatás
-    közös reklámakciók
 









 

 

Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta