Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány neve: Vodafone Taxi Grand Prix
Alkotó: Vodafone UK

Időszak: 2009 nyár

 

Az ötlet: Online követethető alternatív (autó)verseny, ami a valóságon (Forma-1) és valós szereplőkön (brit taxisofőrök) alapul.

 

A témához kötődést egyrészt a Vodafone Forma-1-es szponzori (és technológiai) jelenléte adja, továbbá a nyeremények között (a Vodafone Mercedes McLaren ajándéktárgyakon és a főnyeremény monzai futamjegyen túl) felajánlott és a játék során a taxikban is használt GPS-es Vodafone HTC Magic™ okostelefonok. További kapcsolódó szolgáltatás a játékban használt és kommunikált okostelefonok “szupergyors” 3G hálózati kapcsolata (illetve kiegészítésként a Vodafone “mobile alert” szolgáltatása, amely sportesemények eredményeiről tájékoztat.)

 

Koncepció: A Taxi GP egy online, a Forma 1-hez kapcsolódó játék, melyben brit nagyvárosi taxisok egymással is versengve próbálják elérni az aktuális versenytávot, amely megfelel a következő hétvégén zajló Forma-1 futam kilóméterhosszának. A játékosok kvázi a taxisokra fogadnak, akiket a kocsikban lévő, GPS-es helymeghatározó funkcióval rendelkező okostelefonok és 3G mobilinternet-kapcsolat révén valós időben követnek az interneten.

 

 

Mechanizmus: A regisztrált felhasználó önálló névvel és logóval megkülönböztetett saját “csapatot” alakít 2 sofőrből, akiket a kampány weboldalán bemutatott (5 nagybritanniai városban dolgozó) 10 taxisofőr közül választ ki (és akár menet közben is váltogathat). A csapat összesen 5 versenyen indulhat (parallel a brit, német, magyar, európai és belga nagydíjjal). Az nyer, aki a legtöbb pontot szerzi meg a bajnokság végéig, vagyis akinek a csapata a legrövidebb idő alatt teljesíti a teljes távolságot, amit a taxisok a tényleges városi fuvarjaik kilómétereit összegyűjtögetve tesznek meg a versenynapok alatt. A főnyeremény egy exkluzív turné a VodafoneMercedes McLaren versenyistállóba a monzai futamon.
 

 

 

 

Kommunikációs elemek: a kommunikáció központját a http://taxigp.vodafone.co.uk címen elérhető kampányoldal képezi, ami mellett a Twitteren zajlik a legfrissebb versenyhírek szórása és követése. A kampányt promótáló videó videómegosztókban is megjelent, illetve a versenyről és annak állásáról szóló (PR-)cikkek és posztok olvashatóak a különböző tematikus oldalakon, blogokon, és a verseny Facebook rajongói oldalán. Látványos kommunikációs elemként jelentek meg a városokban az átfestett versenytaxik.
 

 

 

 

         

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta