Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: You got 30 minutes kampány (USA)
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-14 17:43:18
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány címe: You got 30 minutes
Ügyfél: Domino's Pizza
Termék: Domino's Pizza
Kampány készítője: CRISPIN PORTER + BOGUSKY Boulder, USA
Díj: [Cannes-i Reklámfesztivál], [Titanium & Integrated Lions], Bronz helyezés, 2009

 

 

 


Kampány:

Az amerikai pizzázó, a Domino’ Pizza a nagyon rövid kiszállítási idejéről vált híressé. 12 évvel ezelőtt megreformálta a piacot, és 30 perces kiszállítási időt ígért minden egyes rendeléshez. Mára már mindenki hasonlót kínál, és a Domino’ kezdett elveszni a sok pizzéria között. Így szükségük volt egy nagyon ütős kampányra: mivel eddig is 30 perc alatt szállítottak házhoz, így a kampány szlogenje a következő lett: „Kaptál 30 percet”. Úgy állították be a pizza megérkezéséig eltelt időt, mint valami ajándékot.

Hivatalos honlap: http://www.dominos.com


Az amerikai pizzázó, a Domino’ Pizza a nagyon rövid kiszállítási idejéről vált híressé. 12 évvel ezelőtt megreformálta a [piac]ot, és 30 perces kiszállítási időt ígért minden egyes rendeléshez. Mára már mindenki hasonlót kínál, és a Domino’ kezdett elveszni a sok pizzéria között. Így szükségük volt egy nagyon ütős kampányra: mivel eddig is 30 perc alatt szállítottak házhoz, így a kampány [szlogen]je a következő lett: „Kaptál 30 percet”. Úgy állították be a pizza megérkezéséig eltelt időt, mint valami ajándékot.

Hivatalos honlap: http://www.dominos.com



Eredmény:

A kampány sikeresen indult, bloggerek írták meg élményeiket a Domino’s-zal kapcsolatban. A Domino’s honlapja 11 millió látogatót generált a kampány alatt, és az oldalon mindenki nyomon követhette, hogy hol tart a pizzája, és ezen alkalmazás előtt a felhasználók átlagosan 2 perc 40 másodpercet töltöttek el. A kampány szlogenje önmagában több millió dollárnyi média megjelenést generált.


A [kampány] sikeresen indult, bloggerek írták meg élményeiket a Domino’s-zal kapcsolatban. A Domino’s [honlap]ja 11 millió látogatót generált a kampány alatt, és az oldalon mindenki nyomon követhette, hogy hol tart a pizzája, és ezen [alkalmazás] előtt a felhasználók átlagosan 2 perc 40 másodpercet töltöttek el. A kampány szlogenje önmagában több millió dollárnyi [média] megjelenést generált.



Megoldás:

A kampány során alkalmaztak tv és rádió reklámokat, amiben azt mutatták be, hogy egy vásárló mi mindent tud kezdeni a 30 percével, amit a Domino’s-tól kapott. Ezen felül megújult a pizzériázó honlapja is, új bannereket helyeztek el rajta, aminek segítségével egyenesen rendelni lehet, illetve készítettek egy pizza figyelőt is, ami folyamatosan jelzi a vásárolónak, hogy hol tart a rendelése.

A kampány során alkalmaztak tv és rádió [reklám]okat, amiben azt mutatták be, hogy egy vásárló mi mindent tud kezdeni a 30 percével, amit a Domino’s-tól kapott. Ezen felül megújult a pizzériázó honlapja is, új [banner]eket helyeztek el rajta, aminek segítségével egyenesen rendelni lehet, illetve készítettek egy pizza figyelőt is, ami folyamatosan jelzi a vásárlónak, hogy hol tart a rendelése.

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta