Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Young & Rubicam
Verzió: 8  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-14 17:43:29
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

1923-ban John Orr Young és Raymond Rubicam egy kis reklámügynökséget alapított Philadelphiában. 2006-ban már 70 országban 340 irodát fenntartva a Y&R a világ egyik vezető ügynöksége. A cég első ügyfelei közé tartozott a General Foods, amely kérésére székhelyét 1926-ban New York-ba tette át.


1923-ban John Orr Young és Raymond Rubicam egy kis [reklámügynökség]et alapított Philadelphiában. 2006-ban már 70 országban 340 irodát fenntartva a Y&R a világ egyik vezető ügynöksége. A cég első ügyfelei közé tartozott a General Foods, amely kérésére székhelyét 1926-ban New York-ba tette át.



A Y&R készítette az első színes televiziós reklámot a hatvanas években. A 70-es évek az akviziciók jegyében teltek, 1973-ban a Wunderman Ricotta & Kline, 1976-ban a Cato Johnson, 1979-ben a Burson-Marsteller vált a Y&R csoport tagjává. 1995-ben nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, részesedést vásárolva reklámügynökségekben és pr cégekben szerte Afrikában, Ázsiában, Európában és Latin Amerikában. 1996-ban Hellman & Friedman lett a Y&R első pénzügyi befektetője, majd 1998-ban részvénytársasággá alakult. 2000-ben a londoni WPP group felvásárolta. Ez a tranzakció elsősorban pénzügyi ügyletnek számított, hiszen a csoport tagjai, megőrizve márkanevüket továbbra is önállóan végzik tevékenységüket. 2002 és 2005 között elvesztett számos meghatározó ügyfelet.
 

A Young & Rubicam Brands különböző marketing szolgáltatások összefoglaló neve, Magyarorszámon ebben a csoportba a Y&R, a Wunderman, a Bárci & Partner tartozik bele.


A Y&R készítette az első színes televiziós [reklám]ot a hatvanas években. A 70-es évek az akviziciók jegyében teltek, 1973-ban a Wunderman Ricotta & Kline, 1976-ban a Cato Johnson, 1979-ben a Burson-Marsteller vált a Y&R csoport tagjává. 1995-ben nemzetközi terjeszkedésbe kezdett, részesedést vásárolva reklámügynökségekben és [pr] cégekben szerte Afrikában, Ázsiában, Európában és Latin Amerikában. 1996-ban Hellman & Friedman lett a Y&R első pénzügyi befektetője, majd 1998-ban részvénytársasággá alakult. 2000-ben a londoni WPP group felvásárolta. Ez a tranzakció elsősorban pénzügyi ügyletnek számított, hiszen a csoport tagjai, megőrizve [márkanev]üket továbbra is önállóan végzik tevékenységüket. 2002 és 2005 között elvesztett számos meghatározó ügyfelet.
 

A Young & Rubicam Brands különböző [marketing] szolgáltatások összefoglaló neve, Magyarországon ebben a csoportba a Y&R, a Wunderman, a Bárci & Partner tartozik bele.



Y&R
Teljes körű marketingkommunikációs megoldásokat nyújt a márkaelemzéstől (BrandAsset TM Valuator) a célcsoport meghatározáson (4Cs TM) át a kivitelezésig (TV- és rádióreklámok, nyomtatott sajtó és közterületi hirdetések, below-the-line aktivitások.)


Teljes körű [marketingkommunikáció]s megoldásokat nyújt a márkaelemzéstől (BrandAsset TM Valuator) a [célcsoport] meghatározáson (4Cs TM) át a kivitelezésig (TV- és rádióreklámok, nyomtatott [sajtó] és [közterületi hirdetés]ek, [below-the-line] aktivitások.)


 


 

Wunderman

 

Új fogyasztók toborzása, a meglévők megtartása és a velük való kapcsolat elmélyítése adatalapú, releváns párbeszéd révén valamennyi csatornán és kapcsolódási ponton.


Új [fogyasztó]k toborzása, a meglévők megtartása és a velük való kapcsolat elmélyítése adatalapú, releváns párbeszéd révén valamennyi csatornán és kapcsolódási ponton.


Ügyvezető: Philippe Bonnet

 



 


 

Bárci & Partner

 

A Bárci és Partner 2000-ben alakult a Young & Rubicam Csoport tagjaként, elsősorban márkastratégiára specializálódott ügynökség.


A Bárci és Partner 2000-ben alakult a Young & Rubicam Csoport tagjaként, elsősorban [márkastratégiá]ra specializálódott ügynökség.


 



 

Magyarországon együttműködő stratégiai partnerei

 

Mediaedge:CIA


[Mediaedge:CIA]


Team
Mmd
Kameleon
IQ Marketing

Elérhetőség

1123 Budapest, Alkotás u. 53. C épület II. emelet
Telefon: 00 36 1 801 7500
Fax: 00 36 1 801 7501

 

Ügyfeleik

Colgate-palmolive


[Danone]


Philip Morris


[Pepsi]


stb.

 

Díjaik

2006:

Ezüst Penge - Löwenweisse "Szerelmes levél" sajtó

Ezüst Penge- MTV "Forradalom" plakát
Bronz Penge- Borsodi "Hullámvasút" TV

Reklámzabálók- Borsodi "Az év férfija" különdíj

RMB-Bronz- Borsodi "Hullámvasút" TV

2005:

Ezüst EFFIE- Danone Activia "Challenge I." TV
Ezüst Epica- Löwenweisse "Szerelmes levél" sajtó

Golden Hammer Intern. Advertising Festival- Shortlist Borsodi "Hullámvasút" TV
Bronz Penge- Borsodi "Napozó üveg" plakát
Bronz Penge- Borsodi Bivaly "Futószalag" TV

 











Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta