Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Zöld Hétfő Ingyen Szállítás Nap
Verzió: 3  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2011-11-09 21:36:18
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Mottójuk: "Vásároljon interneten, védje a környezetét".


A Zöld Hétfő szervezői - az Infocentrum Szoftver Stúdió és a Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. - által működtetett üzleti modell, melyben a havonta ismétlődő, ingyenes kiszállítást biztosító naphoz és az erről szóló weboldalhoz csatlakozó webáruházak [listing] díjért cserébe bekerülhetnek a Zöld Hétfő "kínálatába". A webshopoknak a díjon felül garantálniuk kell, hogy az aznapi online megrendeléseket ingyen szállítják ki.


 

A Zöld Hétfő szervezői - az Infocentrum Szoftver Stúdió és a Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft. - által megfogalmazott cél, amely miatt az eseményt elindították, hogy "az emberek havonta legalább egyszer az interneten vásároljanak ahelyett, hogy beülnek az autóikba, és órákon át szennyezik a környezetüket".


A Zöld Hétfő az [Ingyen Szállítás Nap] esemény, azaz az éves megrendezésű ingyenes kiszállítási nap havi változata. Időzítése: minden hónap első hétfője. A neve alapján is kiderül, hogy a Zöld Hétfő pozicionálása eltér az Ingyen Szállítási Napétől, és a környezetvédelmről szól. Ugyanis - az üzleti szempontokon túl - a szervezők megfoglalmazott missziója, hogy "az emberek havonta legalább egyszer az interneten vásároljanak ahelyett, hogy beülnek az autóikba, és órákon át szennyezik a környezetüket".

 

Mottójuk: "Vásároljon interneten, védje a környezetét".



A [CSR] tevékenységként és egyfajta misszióként is minősíthető üzletélénkítő célú akcióikban szeretnék megértetni a fogyasztókkal, hogy a webáruházban történő online vásárlás sokkal környezetbarátabb, mint elautózni egy bevásárlóközpontba. Ráadásul még olcsóbb is. Így évente több ezer tonnával kevesebb CO, CO2 és korom jutna a levegőbe.


A fogyasztók felé történő kommunikációban - hasonlóan a nagyvállalatok [CSR] tevékenységénél gyakorta megjelenő környezeti felelősségvállalás kommunikációjához - a környezetbarát fogyasztói viselkedést ösztönzik, és azt szeretnék megértetni a fogyasztókkal, hogy a webáruházban történő online vásárlás sokkal környezetbarátabb, mint elautózni egy bevásárlóközpontba. Ráadásul még olcsóbb is. Így évente több ezer tonnával kevesebb CO, CO2 és korom jutna a levegőbe.


 



 

 

 

A Zöld Hétfő eseményen résztvevő webáruházak díjmentes kiszállítást vállalnak az aznap leadott megrendelések esetén, értékhatártól függetlenül vagy kedvező feltételek mellett.

 

Minden hónap első hétfője: Zöld Hétfő.

 

A résztvevő webáruházak listája megtekinthető az esemény weboldalán.

 

 



A Zöld Hétfő esemény weboldala: http://www.zoldhetfo.com.

Cikkek, érdekességek a Zöld Hétfő eseményről: http://www.zoldhetfo.com/blog/cikkek.


A Zöld Hétfő esemény weboldala: http://www.zoldhetfo.com.

Cikkek, érdekességek a Zöld Hétfő eseményről: http://www.zoldhetfo.com/blog/cikkek.










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta