Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A cég 1995-ben alakult vállalat digitális marketing megoldásokat kínál az online hirdetők és kiadók ([publisher]?ek) számára, hogy átláthatóan és nagyobb pontossággal érjék el célközönségüket, látogatóikat ezáltal javítsák megtérülésüket (ROI) vagy hozamukat.

Ennek érdekében a 24/7 RM integrálja a weboldalelemzést, a [viselkedés alapú targetálás]?t és a hirdetés kiszolgáló platformot (reklámszerver).
A 24/7 Real Media a WPP hálózat (WPP Group) tagja, és 18 irodával, 12 országban, több mint 400 milliárd globális hirdetési megjelenést produkál minden hónapban.

2010. július 15-én, a ComScore a 24/7 Real Mediát az első öt ad network közé sorolta az Egyesült Államokban.
Cégtörténet bővebben: http://www.247realmedia.com/EN-US/us/company-overview.html



Tevékenység:

Megoldások hirdetők számára:

 

Elemzés, célzás, ad network-szolgáltatás

 

- digitális reklám

 

- precíziós célzás

 

- videó- és multimédiás hirdetések

 

Megoldások médiumok számára:

 

Forgalom generálás, elemzés és célközönség szegmentálás, hirdetési csomagok biztosítása

 

- reklámmenedzsment

 

- weboldal képviselet

 

- targetálás

 

24/7 Real Media kulcsfontosságú elemeket nyújt a gyorsan változó internetes hirdetési arénában: keresőmarketing szolgáltatások, szoftverek a digitális hirdetések kezelésére (beleértve a mobilmédiás hirdetéseket) és hálózatot a hirdetések futtatásához.

 

Global Web Alliance: a 24/7 Real Media hálózata, amely lehetővé teszi a hirdetők számára a vásárlók szegmentált elérését. A hálózatot a 24/7 Real Media díjnyertes hirdetés menedzsment technológiája, az Open AdStream®  üzemelteti, amely támogatja a multimédiás megjelenéseket, videót és a mobilreklámot is.

 

A cég technológiai kínálata: hirdetési szoftver, amely lehetővé teszi a hirdetők számára a tervezést, kampánykezelést és az online kampányok mérését.

 

Innováció – m.e.n.u.:

 

2011. május 16-án a 24/7 Real Media útnak indította a m.e.n.u. szolgáltatást. A m.e.n.u. megkönnyíti a digitális hirdetés munkaerő-igényes folyamatait és a technológiai nehézségeit. A m.e.n.u. egy olyan platform, ahol a hirdetők választhatják meg partnereiket, a közönségüket, annak érdekében, hogy kizárólag saját márkájuk eredményeire fókuszálhassanak. Egyesít több ezer partnert, megoldást, ajánlatot, amely átláthatóságot biztosít a kiadók számára. Így ők szabályozhatják, hogy mikor, hol és kivel kívánnak a m.e.n.u.-n keresztül interakcióba lépni.

 

A platform működése: első lépés a felhasználó kiválasztása, akit el szeretnénk érni, majd a tartalmat, a site-okat kell kijelölni. A célcsoportot bannerekkel, videóhirdetésekkel és mobilfelületeken keresztül érhetjük el, több díjszabási lehetőség és médiapartner közül választva.

 

Második lépés: célok meghatározása. A megvalósításra tucatnyi célzási taktikát és partnert használhatunk fel.

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta