Céginformáció:
A cég 1995-ben alakult vállalat digitális marketing megoldásokat kínál az online hirdetők és kiadók ([publisher]?ek) számára, hogy átláthatóan és nagyobb pontossággal érjék el célközönségüket, látogatóikat ezáltal javítsák megtérülésüket (ROI) vagy hozamukat.
Ennek érdekében a 24/7 RM integrálja a weboldalelemzést, a [viselkedés alapú targetálás]?t és a hirdetés kiszolgáló platformot (reklámszerver).
A 24/7 Real Media a WPP hálózat (WPP Group) tagja, és 18 irodával, 12 országban, több mint 400 milliárd globális hirdetési megjelenést produkál minden hónapban.
2010. július 15-én, a ComScore a 24/7 Real Mediát az első öt ad network közé sorolta az Egyesült Államokban.
Cégtörténet bővebben: http://www.247realmedia.com/EN-US/us/company-overview.html
Tevékenység:
Megoldások hirdetők számára:
Elemzés, célzás, ad network-szolgáltatás
- digitális reklám
- precíziós célzás
- videó- és multimédiás hirdetések
Megoldások médiumok számára:
Forgalom generálás, elemzés és célközönség szegmentálás, hirdetési csomagok biztosítása
- reklámmenedzsment
- weboldal képviselet
- targetálás
24/7 Real Media kulcsfontosságú elemeket nyújt a gyorsan változó internetes hirdetési arénában: keresőmarketing szolgáltatások, szoftverek a digitális hirdetések kezelésére (beleértve a mobilmédiás hirdetéseket) és hálózatot a hirdetések futtatásához.
Global Web Alliance: a 24/7 Real Media hálózata, amely lehetővé teszi a hirdetők számára a vásárlók szegmentált elérését. A hálózatot a 24/7 Real Media díjnyertes hirdetés menedzsment technológiája, az Open AdStream® üzemelteti, amely támogatja a multimédiás megjelenéseket, videót és a mobilreklámot is.
A cég technológiai kínálata: hirdetési szoftver, amely lehetővé teszi a hirdetők számára a tervezést, kampánykezelést és az online kampányok mérését.
Innováció – m.e.n.u.:
2011. május 16-án a 24/7 Real Media útnak indította a m.e.n.u. szolgáltatást. A m.e.n.u. megkönnyíti a digitális hirdetés munkaerő-igényes folyamatait és a technológiai nehézségeit. A m.e.n.u. egy olyan platform, ahol a hirdetők választhatják meg partnereiket, a közönségüket, annak érdekében, hogy kizárólag saját márkájuk eredményeire fókuszálhassanak. Egyesít több ezer partnert, megoldást, ajánlatot, amely átláthatóságot biztosít a kiadók számára. Így ők szabályozhatják, hogy mikor, hol és kivel kívánnak a m.e.n.u.-n keresztül interakcióba lépni.
A platform működése: első lépés a felhasználó kiválasztása, akit el szeretnénk érni, majd a tartalmat, a site-okat kell kijelölni. A célcsoportot bannerekkel, videóhirdetésekkel és mobilfelületeken keresztül érhetjük el, több díjszabási lehetőség és médiapartner közül választva.
Második lépés: célok meghatározása. A megvalósításra tucatnyi célzási taktikát és partnert használhatunk fel.