A 2008. februárban megjelenő könyv magyar arculattervezők munkáinak válogatott gyűjteménye. Az arculatokat esettanulmány formában tárja az olvasók elé, marketing, média, [grafika]?i és tipográfiai szakmai részét is megvilágítva. A könyv egyaránt szól a tervezőkhöz, az ügyféloldali marketinges döntéshozókhoz, és a téma iránt érdeklődő diákokhoz is.
A gyűjteménybe került arculatok alapos rostán estek át: szakmai szerkesztőbizottság javaslatai, értékelései alapján állt össze a végső lista. A szerkesztőbizottság tagjai több, az arculattervezéshez kapcsoló terület szakemberei.
Válogatási szempontok:
- magyar cégek és magyar tervezők munkái
- értékes, az identitást meghatározó arculatok
- a munka kivitelezése
- az arculat szerves része a cég életének
A könyv szerkesztőbizottságának tagjai
Barák Péter, tervezőgrafikus
Gosztom András, tervezőgrafikus
Hargitay Lilla, stratégiai tanácsadó
Kara György, grafikusművész
Kiss István, grafikusművész
Nemes Juli, kreatív tanácsadó
Pohárnok Mihály, formatervezési menedzser
Sáfrány Zsuzsanna, kommunikációs tanácsadó
Zsótér László, habil. egyetemi tanár, rektorhelyettes
Zs. Tóth Edit, grafikusművész