Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:

A Baba márkát az 1920-as években vezették be, a 90-es évekig szappan, olaj, krém és hintőpor tartozott a termékcsaládba. 1997-ben vásárolta meg a márkát az Unilever, ekkor egyetlen termék - a Baba szappan - volt a piacon.

 

Az Unilever családi márkává pozicionálta a terméket, évről évre bővítve a termékskálát.

 

- 1999-ben Lanolinos Baba tusfürdőt dobtak piacra.
- 2000-ben a szilárd szappan mellett folyékony szappanok és azok utántöltői jelentek meg.
- 2001-ben a tusfürdők új csomagolást kaptak, ezzel is modernizálva a régi Baba márkát.
- 2001 végén habfürdők, majd 2002-ben samponok kerültek bevezetésre, egy évvel később pedig a testápolási termékek is megjelentek a polcokon.
- 2004-ben ismét bővült a paletta a Natura termékcsalád bevezetésével, melyek kamilla és méz, illetve mandulatej és vitamin összetevőkkel gazdagítottak.
- A 2006-os év nagy újdonsága az új FRISS tusfürdők bevezetése Gyümölcsös Frissesség és Frissítő Zápor változatokban, amelyek színt vittek a Baba megszokott kék-fehér pöttyös világába. 

- 2008-ban megjelentek a Baba termékek férfi változatai is.      

 

Termékek

Szappanok
Tusfürdők
Testápolók
Samponok

 

Link

http://www.baba.hu

 

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta