Márkafelépítés:
A Baba márkát az 1920-as években vezették be, a 90-es évekig szappan, olaj, krém és hintőpor tartozott a termékcsaládba. 1997-ben vásárolta meg a márkát az Unilever, ekkor egyetlen termék - a Baba szappan - volt a piacon.
Az Unilever családi márkává pozicionálta a terméket, évről évre bővítve a termékskálát.
- 1999-ben Lanolinos Baba tusfürdőt dobtak piacra.
- 2000-ben a szilárd szappan mellett folyékony szappanok és azok utántöltői jelentek meg.
- 2001-ben a tusfürdők új csomagolást kaptak, ezzel is modernizálva a régi Baba márkát.
- 2001 végén habfürdők, majd 2002-ben samponok kerültek bevezetésre, egy évvel később pedig a testápolási termékek is megjelentek a polcokon.
- 2004-ben ismét bővült a paletta a Natura termékcsalád bevezetésével, melyek kamilla és méz, illetve mandulatej és vitamin összetevőkkel gazdagítottak.
- A 2006-os év nagy újdonsága az új FRISS tusfürdők bevezetése Gyümölcsös Frissesség és Frissítő Zápor változatokban, amelyek színt vittek a Baba megszokott kék-fehér pöttyös világába.
- 2008-ban megjelentek a Baba termékek férfi változatai is.
Termékek
Szappanok
Tusfürdők
Testápolók
Samponok
Link