Kampány címe: BAFICI Indiai Filmfesztivál kampány
Ügyfél: GOBIERNO DE LA CIUDAD DE BUENOS AIRES
Termék: BAFICI Indiai Filmfesztivál
Ügynökség: SAVAGLIO\TBWA Buenos Aires, Argentína
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Gold helyezés, 2009 (Nevezési kategória: termék és szolgáltatás)
A BAFICI Filmfesztivál népszerűsítésére készült reklámfilmek központi témája, hogy ne mondjunk úgy ítéletet az indiai filmek felett, hogy nem láttunk egyet sem. Először lássuk, és utána értékeljük!
A kampány során az alábbi két film ért el Arany helyezést a Cannes-i Reklámfesztiválon Film Lions nevezésben:
Reklámfilmek:
Egy harmadik világbéli kisfiú játszik apró kövekkel, míg mellette egy idős ember indai zenét játszik. Hirtelen az idős ember abbahagyja a zenélést, és megkérdezi a fiút, hogy nem unja-e azt, amit csinál. A fiú sírva válaszol: „Dehogyisnem, ezt azért csinálom, mert még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy a független mozi az ilyen…”. Ahhoz, hogy megtudjuk, milyenek az indiai filmek, indai filmeket kell nézni.
A második filmben az ázsai filmek kliséjét láthatjuk, amiben az egyik színész megkérdezi: "Miért is kell ezt nekünk csinálni?", mire a válasz: "Azért, mert még mindig vannak emberek, akik azt hiszik, hogy a független filmek ilyenek.". Ahhoz, hogy megtudjuk, milyenek az indiai filmek, indai filmeket kell nézni.