Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Digitálismédia-tervezés képzés
Verzió: 8  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2017-03-22 11:49:37
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 A [Neo Interactive] digitális reklámügynökség szakemberei által összeállított tematika alapján nyújtott gyakorlatorientált képzés. A tréninget a digitális ügynökség közvetlenül vállalatok számára is nyújtja, illetve a [Kreatív magazin]t is kiadó PPH Mediával együttműködésben a Kreatív képzései között is megjelent 2012-ben, 2013-ban, 2015-ben és 2017-ben.

 

A képzés [Enter!Digital]® néven fut, utalva arra, hogy a neo tudásmegosztó platformjának része, csakúgy, mint az ugyanezen néven korábban megrendezett konferenciák. 2012 óta az [Enter!Digital]® workshop formátumban létezik, és ennek megfelelően a gyakorlati információkra, az üzletkritikus trendekre és az esettanulmányokra fókuszál.

 

A 2012-es, 2013-as és 2015-ös képzések részletes tematikája:

  • A márkaépítési alapelvek online értelmezése és eszköztára, a média ötösfogat és a POGLE modell (owned media, earned media, paid media, leased media, granted media) bemutatása.
  • Vásárolt média: az online reklámozás alapjai, médiastratégia kialakítása, DATM (Digital Advertisement Targeting Method) módszertan bemutatása, magyar online médiapiac áttekintése.
  • Vásárolt média: árazási metódusok, kampánymenedzsment, KPI-ok, kampány-utóelemzés.
  • Vásárolt média: hirdetésmegjelenés a mobilmédiában, a hirdetések kiszolgálása és mérése.
  • Vásárolt média: performance marketing: hatékonyságmérés, optimalizáció, adat vagy információ: milyen a jó statisztika? Médiavásárlói tőzsdék és újtípusú szereplők.

  • Vásárolt média: performance marketing: hatékonyságmérés, optimalizáció, adat vagy információ: milyen a jó statisztika? Médiavásárlói tőzsdék és újtípusú szereplők.

  • Saját média: mikor, kinek és hogyan éri meg saját médiát építeni, fenntartani.
  • Kölcsönvett és szerzett média ([szájreklám], [vírusmarketing], influencerek, messiás marketing a közösségi médiában stb.): Ingyen vagy nem ingyen? Olcsó vagy nem olcsó? Direkt vagy véletlen? Irányítható vagy irányíthatatlan?

 

A 2017-es átdolgozott "Digitálismédia-tervezés - Újratöltve" képzés részletes tematikája:

  • A márkaépítési alapelvek online értelmezése és eszköztára, a média ötösfogat (owned media, earned media, paid media, leased media, granted media) bemutatása.
  • Vásárolt média: programozott médiavásárlás és [natív reklám]ozás.
  • Saját média: a [tartalommarketing] (content marketing) és - a nem csupán a saját média tervezés és üzemeltetés során szükséges - projektmenedzsment alapjai.
  • Kölcsönvett és szerzett média: közösségimédia-menedzsment és influencer marketing.

 

A 2017. évi "Digitálismédia-tervezés - Újratöltve" képzés előadói:

Hegyi Kálmán, paid media business unit leader, Neo Interactive
Marosi Balázs, promóciós és tartalommarketing business unit leader, Neo Interactive
Novák Ferenc, social média business unit leader, Neo Interactive
Pásztory Ádám, senior tanácsadó, Neo Interactive
[Soós Gergely], ügyvezető igazgató, Neo Interactive

 

További információk: link 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta