Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Go on lad
Ügyfél:
Premier Foods
Termék:
Hovis kenyér
Ügynökség:
MILES CALCRAFT BRIGINSHAW DUFFY London, Egyesült Királyság
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Bronz helyezés, 2009 (Nevezési kategória: termék és szolgáltatás)

Hovis kisfilm

 




A kampány középpontjában a Hovis kenyérmárka áll, amelyet újbóli bevezetése alkalmából kell megint megismertetni az emberekkel, azaz visszatér a jellegzetes kis barna cipó. Erre készítettek egy reklámfilmet, amelyben egy kisfiú 1886-ban (a Hovis alapításának évében) vásárol egy cipót, és elindul vele haza, pontosan 122 évet (melyet 122 másodpercben mutat be a film) ugrik az időben, miközben az Angol történelem összes nagy eseménye felelevenedik az utazás során.

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta