Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Integrált kommunikáció: "Sokszor eszünkbe sem jut, hogy a az ATL- és a BTL-eszközöket, a klasszikus és alternatív médiamegoldásokat társíthatjuk is, pedig ennek kihasználása révén jóval hatékonyabb kapcsolatot alakíthatunk ki potenciális célcsoportunkkal. A kétfajta módszer összekötése számos előnyt hordoz magában. A legfontosabb az, hogy az ATL-eljárás nagyobb célcsoportelérése társulhat a BTL-eszköz által a márka és a fogyasztók között kiépíthetőbb személyesebb és intenzívebb viszonnyal. A természetes, médiakonvergencia irányába ható folyamatok egyre többféle eszközt és kommunikációs megoldást kombinálnak, társítanak különböző variációs formákban.

 

A mindennapi gyakorlati tapasztalat azonban azt mutatja, hogy a különböző kommunikációs eszközök integrálása nehézséget okoz, sokszor abban merül ki, hogy többféle eszközön ugyanazt a  kreatívanyagot jelentetik meg. Az integrált kommunikáció lényege ezzel szemben az, hogy napjainkban 360 fokos marketingként emlegetett szemléletet próbáljuk a gyakorlatban is megvalósítani. Azaz kiindulva abból, hogy minden egyes médiafelület más szereppel bír a fogyasztó életében, eltérő módon hat rá, különböző érvekkel más-más módon segíti őt a döntési folyamatban, a fogysztó számára releváns kommunikáló felületek lehető legteljesebb körét kell alkalmazni a kommunikációs tevékenység során.

 

A kommunikáció integráltságának két szinten kell megvalósulnia, az eszközök egymáshoz illszetésében és a médiafelületeken kínált tartalmakban. A tartalmak megjelenési formáját azonban szintén a felülethez kell igazítani. Ez a fajta következetesen keresztülvitt üzenet, ahol minden elem, minden pillanatban jól beazonosítható  módon ugyanazt kommunikálja, de médiafelületre szabott formában, sokszínű, akár interaktív és személyes felületeken, tud áttörni a médiazajon, és kitűnni a fogyasztó számára. Az alternatív médiafelületek kreatív használata ez utóbbi momentum látványos és eredményes alátámasztása lehet."

 

Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye 2.0, http://www.areklamhelye.hu/

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta