Bezár [x]
Már 2498 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Internetes Vásárlás Napja
Verzió: 3  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2017-03-20 17:02:42
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 

Internetes Vásárlás Napja 2016-ban: október 7.


Internetes Vásárlás Napja 2017-ben: november 3.


 

Az Internetes Vásárlás Napja először 2011. novemberében került megrendezésre Magyarországon. Célja az internetes vásárlás népszerűsítése, előnyeinek bemutatása.

Ezen a napon a mozgalomhoz szabadon csatlakozó webáruházak, illetve bármilyen internetes értékesítést végző weboldalak speciális, csak erre a napra érvényes akcióval (kedvezmény, ingyenes házhozszállítás, exkluzív termék stb.) várják a vásárlókat.


Az Internetes Vásárlás Napja először 2011 novemberében került megrendezésre Magyarországon. Célja az online vásárlás és a készpénzmentes, biztonságos fizetési módok népszerűsítése, előnyeinek bemutatása.

Ezen a napon a mozgalomhoz díjmentesen csatlakozó webáruházak, illetve bármilyen internetes értékesítést végző weboldalak speciális, csak erre a napra érvényes akcióval (kedvezmény, ingyenes házhozszállítás, exkluzív termék stb.) várják a vásárlókat.


 

A többszáz csatlakozó webbolt kínálatában az esemény website-ján lehet keresni, de természetesen a vásárlók a partnerek weboldalán navigálva is megtalálhatják az Internetes Vásárlás Napja akciókat. Azaz a gondolatmenet - a formáját tekintve -  hasonlít a flash sales-t (azaz csak néhány óránkeresztül tartó akciót) bonyolító internetes oldalakéhoz, de az Internetes Vásárlás Napja oldal nem saját kínálatot értékesít, hanem összegyűjti és rendszerezi az erre a rövid időre - 24 órára - kedvezményt nyújtó oldalak kínálatát.

A Facebookon elindított "Interneten Vásárolni Jó" rajongói oldal pedig egész évben segíti az online vásárlás iránt érdeklődőket.


A többszáz - 2016-ban már ötszáz - csatlakozó webbolt kínálatában az esemény website-ján lehet keresni, de természetesen a vásárlók a partnerek weboldalán navigálva is megtalálhatják az Internetes Vásárlás Napja akciókat. Azaz a gondolatmenet - formáját tekintve -  hasonlít a flash sales-t (azaz csak néhány óránkeresztül tartó akciót) bonyolító internetes oldalakéhoz, de az Internetes Vásárlás Napja oldal nem saját termékeket, szolgáltatásokat értékesít, hanem összegyűjti és rendszerezi az erre a rövid időre - 24 órára - kedvezményt nyújtó oldalak kínálatát.


 

2015-ben elindult az Internetes Vásárlás Hete is, amely a mindig péntekre eső Internetes Vásárlás Napjának felvezetője, és amely kifejezetten a bankkártyás vásárlást népszerűsíti.


A Facebookon elindított "Interneten Vásárolni Jó" rajongói oldal pedig egész évben segíti, informálja az online vásárlás iránt érdeklődőket. 2017 újdonságaként elindult az Internetes Vásárlás Napjához és társrendezvényeihez kapcsolódó Viber-oldal is.


 

A szervező a Neo Interactive digitális ügynökség, aki DotcommerceDay néven, ugyancsak az e-kereskedelem előremozdításának céljából egy évvel korábban, 2010. novemberében teltházas szakmai konferenciát rendezett.

 

Az Internetes Vásárlás Napja esemény weboldala: http://www.internetesvasarlasnapja.hu

Az Internetes Vásárlás Hete weboldala: http://www.internetesvasarlashete.hu


Az évek során, választ adva a piac és a vásárlói igények változásaira, az Internetes Vásárlás Napja több márkakiterjesztést is kapott. 2015-ben indult az Internetes Vásárlás Hete vezető online boltok részvételével, amely a mindig péntekre eső Internetes Vásárlás Napjának felvezetője, és kifejezetten a bankkártyás vásárlást népszerűsíti. 2016 novemberében rendezték meg első alkalommal a GyerekPénteket és a [HelloBlackFriday]-t.

 

2017 akciós napjai:

  • SzabadPéntek (március 3.)
  • GyerekPéntek (május 19.)
  • Vissza a suliba (augusztus 25.)
  • Internetes Vásárlás Napja (november 3.)
  • HelloBlackFriday (november 24.)

 

A szervező a Neo Interactive digitális ügynökség, amely DotcommerceDay néven, ugyancsak az e-kereskedelem előremozdításának céljából egy évvel korábban, 2010 novemberében teltházas szakmai konferenciát rendezett. Ebből nőtte ki magát a vásárlókat és kereskedőket egyaránt megmozgató Internetes Vásárlás Napja mozgalom. 

Az Internetes Vásárlás Napja esemény weboldala: http://www.internetesvasarlasnapja.hu

Az Internetes Vásárlás Hete weboldala: http://www.internetesvasarlashete.hu


Facebook-os "Interneten Vásárolni Jó" oldal: www.facebook.com/internetenvasarolnijo.

2010-es szakmai konferencia oldala: 2010.dotcommerceday.hu.


A 2010-es szakmai konferencia oldala: 2010.dotcommerceday.hu.





Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta