Bezár [x]
Már 2488 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A legnagyobb magyar tulajdonú független digitális reklámügynökség.

A céget 2002-ben alapították magyar magánszemélyek, digitális marketingkommunikációval foglalkozik. Profiljába tartozik a digitális médiatervezés és médiafoglalás, valamint kampánymenedzsment, az online [márkaépítés]?, a multimédia dizájn, az online promóciók kitalálása és megvalósítása, a tartalommarketing és a [webfejlesztés]?. Foglalkozik továbbá közösségi, kereső-, vírus- és gerillamarketinggel is. Utóbbi tevékenységre 2009-ben divíziót indít Neo Partizans néven, amelyben fogyatékkal élő távmunkásokat foglalkoztat.
A cég ügyfelei közé multinacionális és hazai tulajdonú nagyvállalatok, valamint médiavállalkozások tartoznak, például a BASF, az AMC, a Dr. Oetker, az EGIS, a Lidl, a Mizo és a MOL. De korábban ügyfelei voltak a [Tchibo]?, a Coca-Cola, a Bonafarm, a Fundamenta, az Auchan, a Sanofi, a [Sanoma Kiadó]? és a HVG Kiadó is.



Tevékenység:

A neo nevéhez fűződik az első ügynökségi Google-fiók létrehozása és keresőkampány futtatása 2002-ben, az első magyarországi online rádiókban futó kampány, az első hazai wapkampány, az első hazai gerillamarketinget alkalmazó teljeskörű online kampány (Fanta Vadmálna Boy), az első közösségi márkaklub (iWiW Coke Club) vagy az első hazai valós idejű social media marketing kampány (Vatera Vera). Az ügynökség, szakítva a hagyományos metódussal, szintén elsőként épített kampányaiban a médium alapú tervezés helyett/mellett a user/szegmens alapú célzásra.


A neo fejlesztette és üzemelteti a nagy méretű fájlok ingyenes és regisztráció nélküli küldését biztosító, 2017-ben jelentős technológiai frissítésen átesett Mammutmail.com oldalt, illetve a Médiapédiát és egyéb tematikus wikiket (Ecopédia, Netpédia, Energiapédia stb.).

 

2008-tól ötletgazdaként és társszervezőként 3 éven keresztül évente megrendezte a DigitalFestival marketingkonferenciát, amit 2011-től a teljesen saját szervezésű Enter!Digital® digitális marketingkonferencia, majd a bevezetett néven szakmai képzéssorozat vált fel; ezt megelőzően, 2010 őszén pedig megrendezi a DotCommerceDay e-kereskedelmi témákkal foglalkozó marketingkonferenciát közös szervezésben a Kreatív Magazint kiadó [Professional Publishing]?gel. A DotcommerceDay 2011-től az Internetes Vásárlás Napja mozgalomként született újjá. Az Internetes Vásárlás Napja mostanra évről-évre e-kereskedők százait és online vásárlók százezreit mozgatja meg. A neo 2016-ban újabb kereskedelmi akciós napokkal jelentkezett, ilyen a GyerekPéntek és a HelloBlackFriday, amely mellé 2017-ben továbbiak csatlakoznak. Szintén 2008-tól a neo évente kiadja a Digitális Média Tények Könyve nevű ingyenes kiadványt, amely a digitális média és marketing évkönyveként funkcionál az előző év hazai és nemzetközi adatait, tényeit összegyűjtve, feldolgozva. A Digitális Média Tények Könyvét évről-évre több mint ötezer marketinges, ügynökségi és médiaoldali döntéshozó és senior szakember kapja kézhez.

 

A neo 2010-ben a Budapesti Kommunikációs Főiskolával közösen Digitális Marketing akkreditált képzést indított.

2011-ben neoszkóp néven publikálta a legsikeresebb nemzetközi (online) kampányokat elemző nyomtatott kiadványát.

2012-ben digitálismédia-tervezés képzést indított a Kreatívval közös szervezésben. A legfrissebb, újratöltött kiadás alkalmával olyan hype témák valós értékét, marketinghasznát vizsgálta az ügynökség, mint a programmatic, a natív, a tartalommarketing és az influencer marketing.

 

A neo 2009-ben 2 arannyal és 1 ezüsttel a (nemzetközi zsűri által elbírált) [Hipnózis]? kreatívverseny legsikeresebb online ügynöksége lett.

2010-ben platina EFFIE-díjat nyert a Vatera Vera kampány társügynökségeként, elnyerve ezáltal a leghatékonyabb hazai kampány megvalósításáért kiosztott fődíjat.

 



Egyéb adatok:

http://www.neo-interactive.hu
http://neo.lap.hu

http://www.facebook.com/neointeractive

http://www.mammutmail.com

http://www.mediapedia.hu

http://www.digitalfestival.hu

http://www.dotcommerceday.hu

http://www.enterdigital.hu

http://internetesvasarlasnapja.hu

http://gyerekpentek.hu

http://helloblackfriday.hu

http://szabadpentek.hu

 

 


A szócikkhez társított címkék:
digitális marketing , online marketing , online média , reklámügynökség
Hirdetés


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta








Az oldalt létrehozta és üzemelteti a Neo Interactive online marketing ügynökség.

Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta