Interstitial (külföldön "between-the-page" hirdetésként is nevezik): Az oldal tartalmának betöltődését megelőzően megjelenő display hirdetési megoldás (régebbi terminológiában web bannernek is kategorizálták), mely előbb jelenik meg, mint a címsorba beírt oldal nyitóoldala, vagy mint - a médiumon belüli navigáció során - a megnézni kívánt aloldal. Interstitialnak számít tehát minden olyan online hirdetés, mely egy böngészési folyamatot megszakítva két oldal között jelenik meg rövid időre.
Továbblépni a display reklám alatt/fölött elhelyezett tovább (vagy "tovább a keresett cikkoldalra", "tovább a nyitóoldalra" stb.) gombra vagy linkre kattintva lehet, illetve a megjelenésben beállított idő leteltével az oldal automatikusan továbbugrik. Vannak olyan interstitial-ek, amikor a továbblépő gomb csak késleltetve jelenik meg, extrém esetben egyáltalán nem, hanem ki kell várni az interstitial megjelenítési idejét, ami 8-10 másodperc átlagosan.