Bezár [x]
Már 2519 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Jumpers
Ügyfél:
Flamand Tej Tanács
Termék:
Tej
Ügynökség:
DUVAL GUILLAUME BRUSSELS, Belgium
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Bronz helyezés, 2009


"Igyál tejet most a későbbért!" kampányfilm:

 

 


„Igyál tejet most a későbbért” – áll annak a TV kampány középpontjában, amely ösztönözni szeretné a lakosságot a tej fogyasztására. A reklám bemutatja, hogy hogyan is képzelik el az emberek a jövőjüket: mind szeretnének idős kort megérni, de nem akarják magukat öregnek érezni, és ezért hajlandóak is tenni, van aki ránctalanító krémet vásárol, mások pedig a pihenésben látják a kérdés megoldását. A reklámfilm felhívja a figyelmet, hogy a napi rendszeres tejfogyasztás is segít a kondíció megőrzésében.
 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta