A Media Hungary 2010 a magyarországi médiumok legjelentősebb és legnagyobb létszámú szakmai tanácskozása. A 15. alkalommal megrendezésre kerülő rendezvény helyszíne - a Média Hungary szervezője és a szálloda közötti vita miatt- a szokásos Club Tihany Szálloda és Konferencia-központ helyett a balatonfüredi Balaton Szabadidő és Konferenciaközpont.
A 2010-es rendezvény időponjta május 18-19, a [konferencia]? mottója: "Kritikus tömegek".
A Media Hungary 2010 kiemelt témái:
A kritikus tömeg meghatározása és az exponenciális húzóerő
- Médiainfláció
- A tartalomterjesztés üzleti modelljei
- Négy negyegyed, egy egész?
- De mit is jelent a közszolgálatiság?
- Az ingyenesség túlérett gyümölcsei
- A paranoid hatalom és a média
- 2011.12.31.24.00
- Kikapcsolja le az analóg adókat?
- Sweet home. Miért éri meg itthon adózni?
- Minél kevesebb a pénzed annál hatékonyabb a hirdetésed?
- Leveszem, lelopom, leadom: A média szerzői jogi fóruma
- Jön a felszabídító: Ipad és a [Kindl]? az új üzleti modellek szolgálatában
- A médiafogyasztás műveltsége
- Szerepváltások: Élet a kampány után
- Celebgyárak, és egyéb médiatermékeket előállító cégek
- Ki fizessen a tartalomért?
- Csak a végeredmény számít: a hatékony reklám ismérvei
A hazai előadók mellett olyan nemzetközi előadók is részt vesznek a konferencián, mint [Andreas Bartl]? (a német German Free TV Holding ügyvezető igazgatója), [Carlo Campos]? (spanyol, az Innovation International Media Consulting elnökhelyettese), [David Norris]? (angol, a MindShare Médiaügynökség szponzorációkért és tartalomkészítésért felelős igazgatója), [Doron Hacmon]? (holland televíziós és online üzletfejlesztési igazgató), [Gregorz Piechota]? (a lengyel Gazeta Wyborcza üzletfejlesztési igazgatója), [Jonathan MacDonald]? (angol, a JME.net alapítója), [John Purkiss]? (angol, personal branding szakértő), [Kangiszer Gyula]? (az amerikai Deliotte Consulting stratégiai és műveleti igazgatója) és [Tony Hertz]? (angol, a Hertz Radio tulajdonosa, marketingszakember).