Céginformáció:
Az OMD Hungary az OMD Network részeként 1998-ban alakult meg a DDB és a BBDO média osztályaiból. Az egyesülés Barry Cupples vezetésével olyan nagy ügyfelekkel alapozta meg piaci pozícióját mint az 1998-ban elnyert Remtsma. Az OMD jelenlegi ügyfelei többek között a Vodafone, K&H, Pepsi, Wrigleys, Sara Lee, McDonald's, Peugeot.
Az OMD Hungary az ország legtöbb díjat nyert médiaügynöksége. 2007-ig 28 [EFFIE]? díjjal és egy [Arany oroszlán]?nal gazdagodott.
Tevékenység:
Mit csinál az OMD?
10 évvel ezelőtt egy médiaügynökség
a kreatívügynökség által megálmodott üzeneteket [szoftver]?ek segítségével helyezte el az egyes médiumokban.
a médiaügynökség ma
Részt vesz a stratégiai kommunikáció-tervezésben (Influence checkmate), kutatja a fogyasztót (Omnicom Media Group Innováció / SONAR), eligazodik az átláthatatlannak tűnő médiazajban, online (OMD Digital) és offline is képes elérni és befolyásolni a fogyasztót, a kreatív üzenetet a befogadási helyzet szerint alakítja (Ignition) kreatív ügynökségi partnereivel együttműködve. Egyesített erőivel (OPERA) a legjobb árakon vásárol, és tervezői médiás kérdésekben (OMD client service) folyamatosan az ügyfelek rendelkezésére áll. Az OMD Network világszerte nyújtja média-kommunikációs szolgáltatásait az Omnicom Media Group ügynökségeként.Egyéb adatok:
Ügyvezető igazgató: Mező László
Kontakt:
e-mail: info@omd.hu
tel.: 437 5300
fax: 437 5353
cím: 1124 Budapest, Bürök u. 34-36.
Web: www.omd.hu
2008-ban 10 éves az OMD: http://10.omd.hu/
OMD Network: www.omd.com