Kampány címe: Cinema 21:9
Ügyfél: Philips
Termék/Szolgáltatás: LCD Tv
Kampány készítője: TRIBAL DDB AMSTERDAM, Hollandia
Díj: Eurobest TV/Mozi kategória nagydíj 2009
Rendező: Adam Berg
Bemutatás: 2009. 04. 16.
Az Eurobest nagydíjas amszterdami Tribal DDB alkotás a Philips új, CINEMA 21:9 készülékét reklámozza. A rendező elmondása szerint a film témájául a moziélmény egyik epikus jelenetét választották: egy olyan tömeges akciójelenetet, amelyben a rendőrök és a bohócoknak öltözött rablók összecsapását pillanatképpé fagyasztva járhatja körbe a néző. A rendkívül látványos, effektekben gazdag drámai pillanat bővelkedik látványosságban: golyók, robbanások, eltorzult arcok között mozog a néző. A mozdulatlanság ellenére egy rendkívül drámai és feszült élményt szerezhető.
A 2 perc 19 másodperces film a kampány microsite-ján extrákkal bővítve látható.