Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Cinema 21:9
Ügyfél: Philips
Termék/Szolgáltatás: LCD Tv
Kampány készítője: TRIBAL DDB AMSTERDAM, Hollandia
Díj: Eurobest TV/Mozi kategória nagydíj 2009

 

 

Rendező: Adam Berg

Bemutatás: 2009. 04. 16.

 

 

 


Az Eurobest nagydíjas amszterdami Tribal DDB alkotás a Philips új, CINEMA 21:9 készülékét reklámozza. A rendező elmondása szerint a film témájául a moziélmény egyik epikus jelenetét választották: egy olyan tömeges akciójelenetet, amelyben a rendőrök és a bohócoknak öltözött rablók összecsapását pillanatképpé fagyasztva járhatja körbe a néző. A rendkívül látványos, effektekben gazdag drámai pillanat bővelkedik látványosságban: golyók, robbanások, eltorzult arcok között mozog a néző. A mozdulatlanság ellenére egy rendkívül drámai és feszült élményt szerezhető.

 

A 2 perc 19 másodperces film a kampány microsite-ján extrákkal bővítve látható.
 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta