Kampány címe: Cinema 21:9
Ügyfél: Philips
Termék/Szolgáltatás: LCD Tv
Kampány készítője: TRIBAL DDB AMSTERDAM, Hollandia
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: weboldal és microsite), [Eurobest]? 2009
A Philips elkészítette az első, valós 21:9-es képarányú Tv készüléket, mellyel otthonunkban élvezhetjük a mozifilmeket valós arányukban, anélkül, hogy fekete csíkok lennének a képernyő felső és alsó részén. A kampány részeként a TRIBAL DDB készített egy microsite-ot, ami helyet adott egy online kisfilmnek. A film lejátszása közben lehetősége nyílik a nézőnek, hogy a kulisszák mögé tekintsen, és megismerje, hogyan is készülnek a mozifilmek. Feltűnik a rendező, a effektekért, világosításért felelős szakemberek, akiket munkájuk közben figyelhetünk meg, és magyarázatot adnak a kiváló fény, forma és képminőség beállításokra. A kampány lényege, hogy rávilágítson a tökéletes moziélményt nyújtó tv készülékre.
Microsite:
http://www.cinema.philips.com/
Kampányleírás: http://www.stinkdigital.tv/work/carousel-directors-cut