Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Cinema 21:9
Ügyfél: Philips
Termék/Szolgáltatás: LCD Tv
Kampány készítője: TRIBAL DDB AMSTERDAM, Hollandia
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: weboldal és microsite), [Eurobest]? 2009
 

 

 


 


A Philips elkészítette az első, valós 21:9-es képarányú Tv készüléket, mellyel otthonunkban élvezhetjük a mozifilmeket valós arányukban, anélkül, hogy fekete csíkok lennének a képernyő felső és alsó részén. A kampány részeként a TRIBAL DDB készített egy microsite-ot, ami helyet adott egy online kisfilmnek. A film lejátszása közben lehetősége nyílik a nézőnek, hogy a kulisszák mögé tekintsen, és megismerje, hogyan is készülnek a mozifilmek. Feltűnik a rendező, a effektekért, világosításért felelős szakemberek, akiket munkájuk közben figyelhetünk meg, és magyarázatot adnak a kiváló fény, forma és képminőség beállításokra. A kampány lényege, hogy rávilágítson a tökéletes moziélményt nyújtó tv készülékre.

 

 

Microsite:
http://www.cinema.philips.com/

Kampányleírás: http://www.stinkdigital.tv/work/carousel-directors-cut
 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta