Személyes információk:
Siegel+Gale, Stratégiai igazgató, London
Szakmai előmenetel:
1995-ben diplomázott az Imperial College-ban MBA fokozaton. A karrierje a [Saatchi&Saatchi]?-nál indult. Különösen büszke volt arra, hogy olyan cégekkel dolgozhatott együtt, mint a The Army, a [Toyota]?, a [Mercedes-Benz]?, és a [Harley Davidson]?.
Piers otthagyta a reklám világát a márkázásért és a tervezésért, így került át, és töltött el 6 évet az Interbrand-nél, mint projektvezető. Ügyfelei közé tartozott az [Orange]?, a Barxlays, a McLaren, a Konzervatív Párt, a National Lottery, és a The Co-op Pharmacy.
Piers később csatlakozott Jones Knowles Ritchie-hez, hogy [FMCG]? területen is tapasztalatot szerezhessen olyan ügyfelekkel, mint a Diageo, a Britvic, a Green King és a [Mars]?.
A [corporate branding]? azonban visszacsábította őt, így 2007-ben Piers csatlakozott a Futurebrand-hez, ahol a londoni iroda stratégiai tanácsadásaiért felelt. Ügyfélkörében ekkoriban igen sok és sokféle ügyfél megfordult, akikkel [márkaépítés]?i, -fejlesztési és -menedzsment területen dolgozott együtt.
2009 májusában Piers csatlakozott a Siegel+Gale-hez stratégiai igazgatóként.
Egyéb tudnivalók:
Piers a márkázás szakértőjeként rendszeresen szerepel a médiában, többek közt a [BBC]?-n, a [Sky News]?-ban, a [CNBC]?-n, a Channel 4-en, a Channel 5-ön, a Bloomberg-ben és a Radio 5 Live-en.
Kapcsolódó információ:
2010-ben DigitalFestival előadója.