Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:

2008 és 2010 között 3 alkalommal - minden évben április végén - megrendezett digitális marketingkonferencia.

A konferencia alapítói: Soós Gergely, a Neo Interactive digitális reklámügynökség ügyvezető igazgatója, illetve Barna Tamás, a [Republic of Art]? reklámügynökség vezetője.

 

A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója a versenyképesség megőrzésének jegyében. Az eseményen évről évre külföldi marketingguruk és hazai vállaltvezetők, szakemberek osztják meg a résztvevőkkel [márkaépítés]?ben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat.
2008-ban indult útjára a rendezvény továbbgondolásaként (az eredeti BrandFestival továbbélése mellett) az első évben BrandFestival Digital, majd 2009-től - lerövidítve - DigitalFestival névre keresztelt konferencia, amelyen az [interaktív]? piac legtekintélyesebb szakértői cserélték ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről. Újítás volt 2008-ban, hogy az első alkalommal a szakmai programhoz egy nem csupán a szakmai közönség számára elérhető közterületi digitális kiállítás, illetve esti digitális party is kapcsolódott.

A Kreatív magazin összesítése szerint 2008 legjobb hazai szervezésű konferenciája volt a debütáló rendezvény, amely mind a három évben telt házzal zajlott.

A DigitalFestival logoja az antropos.hu felvételén

 

A helyszín 2008-ban a VAM Design Center volt, a konferanszié [Beszeda Gábor]?, a főtámogató a upc.

2009-ben a Gödör Klub volt a helyszín, a házigazda pedig Litkai Gergely lett. A konferencia főtámogatója ebben az évben is a upc volt.

2010-ben a DigitalFestival és a Nagy Kreatív Nap közösen rendezte meg a rendezvényt "Márkák a jövőben, a jövő márkái" címmel. A helyszín a Boscolo Hotel volt, a műsorvezető ebben az évben is Litkai Gergely volt, a főtámogató az [NLC]? lett.

 

 

2011-től a rendezvény továbbgondolásaként a Neo Interactive elindította az Enter!Digital konferenciát, amely minden évben egy-egy kiemelt, konkrét digitális marketing trendre kíván fókuszálni. A 2011-es rendezvény központi témája a játék és ezzel összefüggésben a gamification. Az újgenerációs konferencia időpontja május 26.



Kapcsolódó információk:

www.digitalfestival.hu

www.enterdigital.hu

 


A szócikkhez társított címkék:
digitális marketing , digitális média , konferencia , neo interactive







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta