Márkafelépítés:
2008 és 2010 között 3 alkalommal - minden évben április végén - megrendezett digitális marketingkonferencia.
A konferencia alapítói: Soós Gergely, a Neo Interactive digitális reklámügynökség ügyvezető igazgatója, illetve Barna Tamás, a [Republic of Art]? reklámügynökség vezetője.
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója a versenyképesség megőrzésének jegyében. Az eseményen évről évre külföldi marketingguruk és hazai vállaltvezetők, szakemberek osztják meg a résztvevőkkel [márkaépítés]?ben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat.
2008-ban indult útjára a rendezvény továbbgondolásaként (az eredeti BrandFestival továbbélése mellett) az első évben BrandFestival Digital, majd 2009-től - lerövidítve - DigitalFestival névre keresztelt konferencia, amelyen az [interaktív]? piac legtekintélyesebb szakértői cserélték ki ismereteiket az innovatív trendekről és a piaci eseményekről. Újítás volt 2008-ban, hogy az első alkalommal a szakmai programhoz egy nem csupán a szakmai közönség számára elérhető közterületi digitális kiállítás, illetve esti digitális party is kapcsolódott.
A Kreatív magazin összesítése szerint 2008 legjobb hazai szervezésű konferenciája volt a debütáló rendezvény, amely mind a három évben telt házzal zajlott.
A helyszín 2008-ban a VAM Design Center volt, a konferanszié [Beszeda Gábor]?, a főtámogató a upc.
2009-ben a Gödör Klub volt a helyszín, a házigazda pedig Litkai Gergely lett. A konferencia főtámogatója ebben az évben is a upc volt.
2010-ben a DigitalFestival és a Nagy Kreatív Nap közösen rendezte meg a rendezvényt "Márkák a jövőben, a jövő márkái" címmel. A helyszín a Boscolo Hotel volt, a műsorvezető ebben az évben is Litkai Gergely volt, a főtámogató az [NLC]? lett.
2011-től a rendezvény továbbgondolásaként a Neo Interactive elindította az Enter!Digital konferenciát, amely minden évben egy-egy kiemelt, konkrét digitális marketing trendre kíván fókuszálni. A 2011-es rendezvény központi témája a játék és ezzel összefüggésben a gamification. Az újgenerációs konferencia időpontja május 26.
Kapcsolódó információk: