Bezár [x]
Már 2497 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál eladásösztönzés kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál második napján, hétfőn este adják át.


A Promo Lions-on - 2010-től [Promo & Activation Lions]?-on - belül 3 főkategóriában lehet nevezni, amelyek további alkategóriákra bomlanak.
 

A főkategóriák:

  • Média használat
  • Termék és szolgáltatás
  • A legjobban kampányba integrált Sales Promotion.

A 2009-es évben 1118 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között 2 magyar nevezés is volt.

 

2009 évi magyar nevezések:

  • Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice - két alkategóriában

 

2009-ben a Promo Lions nyertes kampányának készítője Beacon Communications Tokió, Japán, aki Yubari vonzerejét a „szerelem városa” szlogennel hozta vissza, mivel ebben a városban a legkisebb a válási arány Japánban. Az alkotás neve: Yubari.

 

 

Kapcsolódó linkek:

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta