Kampány címe: Pure Waters
Ügyfél: Lion Nathan
Termék: JAMES BOAG'S DRAUGHT sör
Kampány készítője: PUBLICIS MOJO Sydney, Ausztrália
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Film Lions, Arany helyezés, 2009
JAMES BOAG'S DRAUGHT sör különbözik a többi sörtől, köszönhetően egy speciális összetevőjének, a Tazmán víznek. Ebben a reklámfilmben bemutatják a vizet, ami a világ egyik legérintetlenebb részéről származik, és képes megváltoztatni a dolgokat.
A megoldás során a Tazmán víz csodatevő képességére hívják fel a figyelmet, az egyediségére, amely a legegyszerűbb dolgokat is tökéletessé teszi. A filmben tanúi lehetünk, ahogyan egy bicikli motorkerékpárrá, gumicsónak motorcsónakká, halpucoló kés fénykarddá, majd a legvégén egy láda üres üveg a víz hatásáraJAMES BOAG'S DRAUGHT sörré válik köszönhetően a speciális összetevőnek.
Reklámfilm: