Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Quantcast
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2011-05-25 16:26:06
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.



 

http://www.quantcast.com/


Webcím: http://www.quantcast.com/



Elérhetőségek:

Központ:
201 3rd St, Floor 2
San Francisco, CA 94103-3153
Phone: 415.738.4755
Fax: 415.738.2318


Irodák:
55 Fifth Avenue, 14th Floor
New York, NY 10003
Fax: 646.336.6711

48 Charlotte Street
London, W1T 2NS

Menedzsment:


Konrad Feldman - Co-founder & CEO
Paul Sutter - Co-founder
Michael Blum - General Counsel
Julio Pekarovic - Chief Financial Officer
Richard Kosinski - Senior Vice President, Sales
Damian Reeves - Chief Technical Officer
Michael Kamprath - Vice President of Engineering

Tanácsadó testület:
Trevor Hastie
Jerome H. Friedman

David Rosenblatt

A Quantcast webanalitikai szolgáltatás, amely weboldalak oldalak millióiról ad amerikai felhasználói látogatottsági statisztikákat és az oldalakat rangsorolja.

Forrás: Wikipédia


David Rosenblatt

Tevékenység:

 

A cég médiamérési és web analitikai szolgáltatása révén weboldalak millióiról készít látogatottsági statisztikákat.

 

A cég által szolgáltatott széleskörű, statisztikai módszereken alapuló célcsoport/látogatói információk az online média piac szereplői részére lehetővé teszik célcsoportjuk, weboldaluk látogatói összetételének alapos megismerését, média használati szokásaikat különböző szempontok mentén.

Ezek az információk segítséget nyújtanak a szereplőknek abban, hogy megalapozott üzleti döntéseket hozzanak, és hatékonyabban érjék el célcsoportjukat.

 

A Quantcast mérési módszere lehetővé teszi a forgalom és a látogatói összetétel direkt, valós idejű mérését, ezáltal részletes és valós látogatói adatokat szolgáltat a digitális média minden szintjén, beleértve a [weboldal]akat, videókat, [reklám] kampányokat, játékokat, [widget]eket, [blog]okat.

 

A Quantcast online adatforgalmi mérése elsőként kapta meg a hivatalos MRC akkreditációt 2010 májusban, mely az adatok hitelességét, valósságát garantálja.

 

Mért információk:

 

  • Forgalom: megmutatja, hogy mennyi egyedi látogató látogatja a weboldalt, milyen gyakorisággal, melyik napokra és időszakokra tevődik a forgalom nagy része.
  • Demográfiai adatok: nem, kor, háztartásban élő gyermekek száma, végzettség, jövedelem szint, ...
  • Üzleti adatok: megmutatja, hogy a látogatók otthonról vagy a munkahelyről interneteznek, megmutatja az üzleti szervezetük méretét, tevékenységét
  • Földrajzi adatok: a látogatók hol érhetők el, ország, város, állam DMA szinten.

Quantcast szolgáltatások:

 

  • Quantcast Planner (tervező): ingyenes szolgáltatás, mely a [weboldal]akat rangsorolja [célcsoport] elérési képesség alapján, mely segíti a hatékonyabb [médiatervezés]i döntéseket.
  • Quantcast Traffic Comparison (forgalom összehasonlító): egy vagy több weboldal forgalmi adatainak összehasonlítását teszi lehetővé.
  • Kereszt [média] elemzés: ez az egyedi szolgáltatás megmutatja a hirdetőknek/reklámozóknak, hogy melyik televíziós kampány és üzenet/tartalom befolyásolja eredményesen az online aktivitást (pl. termékvásárlást, feliratkozást, egyéb [konverzió]t).
  • Quantcast Lookalike modell (hasonmás modell): a mért és egyéb adatok alapján felállítja, hogy egy adott vállalatnak kik a legjobban teljesítő vásárlói, és mik a megkülönböztető jegyeik, és ezáltal lehetővé teszi, hogy a legjobban telejsítő ügyfelekhez hasonló emberek millióit érjék el, célozzák meg. http://www.quantcast.com/audience/quantcast-lookalikes

A hasonmás modell előnyei:

- látogatók/célcsoport széleskörű megismerését teszi lehetővé

- egyedi

- bárhol szabadon felhasználható

- teljesítmény orientált

- teljeskörű

 

 

Quantcast ügyfelei:

 

  • Marketers (piaci szereplők, [reklámügynökség]ek, [médiaügynökség]ek, reklámozók): számukra segít megérteni, megismerni vásárlóikat részletes fogyasztói demográfiai, életstílus, érdeklődési kör adataikon keresztül, ami segíti a fmédiatervezés]t és hatékonyságot. Lehetővé teszi, hogy növelni tudják a [konverzió]t, alacsonyabb CPA-t ([cost per action]) érjenek el és fejlesszék látogatóik/célcsoportjuk összetételét.
  • Media sellers (média tulajdonosok, médiaértékesítők): közvetlen adatokat kapnak weboldaluk látogatói összetételéről, jellemzőikről, forgalomról a tartalom bármilyen szintjén, így megismerhetik oldaluk látogatói összetételét, ami segítséget nyújt az értékesítésben. Lehetővé teszi, hogy növeljék bevételüket, elérjék eladási terveiket és növeljék a CPM-t, azaz a [Cost Per Thousand Impression]t.
  • Media Planner (médiatervezők): a quantcast planner segítségével hatékonyabbá válik a médiatervezés folyamata.

 

 


 

 

 

Akik a Quantcast adatokat használják:

 

Médiatulajdonosok, értékesítők:

 

 

TOP10 médiaügynökség:

 

Felhasznált források:

 

www.quantcast.com

http://en.wikipedia.org/wiki/Quantcast

 










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta