"Online közönségméréssel, illetve életstílus kutatással több cég is foglalkozik Magyarországon: az [NRC]?, az [Ipsos]? és a Gemius, valamint a [Medián]?, melyek bizonyos időközönként publikálnak ezzel kapcsolatos híreket, információkat.
- gemius Ipsos Audience – az adatok fizetősek, de a hírek között elérhető néhány összefoglaló anyag
- NRC VMR – szintén fizetős, náluk azonban a publikálási kedv nagyobb, többféle elemzés érhető el a hírek archívumában
- Medián Webaudit – a hazai oldalak látogatottsági adatai (látogató, látogatás, oldalletöltés szerint), a felhasználói profilok (a kor és nem adatok) nem publikusak
- gemius Rankings.hu – keresők, katalógusok, operációs rendszerek, böngészők, felbontások stb. adatai"
- Adverticum Adstat.hu – az Adverticum adszerver által kiszolgált online reklámkampányok alapján aszolgáltat statisztikát az internetezők eszközellátottságáról és a bannerek hatékonyságáról
- konferenciák prezentációi, pl. Internet Hungary, Media Hungary, Enter!Digital, dotCommerceDay
- nemzetközi adatok: Alexa, Google Trends for Websites,Compete, Quantcast"
Forrás: http://www.rabbitblog.hu/2008/06/29/kv-hol-talalok-infot/#more-111
Külföldi oldalak látogatottsági adatai:
http://trends.google.com/websites/
http://www.alexa.com/
http://www.compete.com/
http://www.quantcast.com/