Márkafelépítés:
A DFT-Hungária Reklámakadémia nyitott reklámszakmai alapozó képzések ernyő márkája.
Kapcsolódó információk:
Filozófia
A reklám elsősorban gyakorlat-orientált tudományterület, ezért a reklámkészítés folyamatának bemutatására hazai ügynökségi szakemberek vezetésével ismerkednek a hallgatók. A képzés célja, hogy közelebb hozza a reklámszakmát a nagyközönséghez, a szükséges elmélet megismertetése mellett elsősorban gyakorlati tapasztalatokhoz juttasson, és a hallgatóknak segítséget nyújtson szakmai pályájuk elindításához.
Történet:
A képzés ötlete 2006-ban született meg, az akkoriban indult Magyar Író Akadémia mintájára, és az első elképzelések szerint copywriter ismeretek oktatását tűzte ki célul. A felmérésekből azonban kiderült, hogy a reklámszövegírás túlságosan speciális terület egy induló képzési portfólió számára, ezért egy alapozó kurzussal lépett piacra a Reklámakadémia 2007 őszén.
A Reklám-kreativitás Mesterkurzus első évfolyam indulását közel egy éves előkészítés előzte meg, melynek köszönhetően számos, a magyar reklám színvonalának emelését zászlajára tűző szervezet és szakember állt a projekt mellé. Az előadók szinte kivétel nélkül igent mondtak a felkérésre, és a tematikát is egy közös gondolkodási folyamatban véglegesítették. Az így összeállt anyag a teljes reklámkészítési folyamaton végigvezeti a hallgatót, a márkastratégia tervezéstől egészen a produkciós és médiatervezői munkáig.
Egyéb adatok: