Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Reklámkonferencia - Inspiráció 2009
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2011-09-19 20:51:39
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 

A [Magyar Reklámszövetség] (MRSZ) XVII. Reklámkonferenciáját a korábbi évekhez hasonlóan Egerben, a Hotel Eger Park szálló és konferenciaközpontban rendezi meg 2009. szeptember 22-23-án.
 
A konferencia idei témája az inspiráció, amit a reklámszakma egyes területein már szinte hiába keresünk, de melyre a jelenlegi gazdasági környezetben minden eddiginél jobban szükség lenne.

A konferencia témája az inspiráció, amit - a rendezők véleménye szerint - a reklámszakma egyes területein már szinte hiába keresünk, de melyre a 2008. év végétől kibontakozó válság okozta gazdasági környezetben minden eddiginél jobban szükség lenne.

 
2009. szeptember 22.
 
Ennek jegyében a nyitó plenáris ülésen [Bálint András], színész-rendező, a Radnóti Színház igazgatója, Dr. Bagdy Emőke, pszichológus, a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológiai tanszékének vezetője és [Franco Moretti], az ADC*Europe elnöke beszél az ihletről, s annak szerepéről az alkotói folyamatban.

Ennek jegyében a nyitó plenáris ülésen [Bálint András], színész-rendező, a Radnóti Színház igazgatója, Dr. Bagdy Emőke, pszichológus, a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológiai tanszékének vezetője és [Franco Moretti], az ADC*Europe elnöke beszélt az ihletről, s annak szerepéről az alkotói folyamatban.

 
Az első nap délutánján 3 párhuzamosan folyó szekcióban folytatódik a program.

Az első nap délutánján 3 párhuzamosan folyó szekcióban folytatódott a program.

 
Inspiráló gazdasági környezet címmel a várható gazdasági, [fogyasztó]i és [média]ipari trendekről hallgathatunk olyan előadókat, mint [Király Júlia] (MNB alelnöke), [Kozák Ákos] (Gfk vezetője), [Levendel Ádám] és [Gulyás János] (Ipsos igazgatói), [Málnay B. Levente] (vezérigazgató, MTV Networks), [Szabó György] (vezérigazgató, Sanoma Budapest), [Novák Péter] ([ügyvezető igazgató], [Kirowski]), [Heal Edina] (vezérigazgató, Sláger Rádió) és [Szabó Henriett] (ügyvezető, ODEX).

Inspiráló gazdasági környezet címmel a várható gazdasági, [fogyasztó]i és [média]ipari trendekről hallgathattunk olyan előadókat, mint [Király Júlia] (MNB alelnöke), [Kozák Ákos] (Gfk vezetője), [Levendel Ádám] és [Gulyás János] (Ipsos igazgatói), [Málnay B. Levente] (vezérigazgató, MTV Networks), [Szabó György] (vezérigazgató, Sanoma Budapest), [Novák Péter] ([ügyvezető igazgató], [Kirowski]), [Heal Edina] (vezérigazgató, Sláger Rádió) és [Szabó Henriett] (ügyvezető, ODEX).

 
A Köztér: XXI. század tömegmédiája!? szekciócímben megfogalmazott kérdést Török Ferenc, az OSG ügyvezetőjének vezetésével Hantosi Bálint (Ipsos köztéri kutatás-vezetője), [Réz András] (esztéta), [Barth Zsuzsanna] (Stop and Go Original) és Zentai István (Visual Power ügyvezetője) próbálja megválaszolni a legújabb eredmények és trendek bemutatásával. Ezt követően [hirdető]k, médiatulajdonosok és ügynökségek kerekasztalbeszélgetésére kerül sor a témáról, melynek résztvevői

A Köztér: XXI. század tömegmédiája!? szekciócímben megfogalmazott kérdést Török Ferenc, az OSG ügyvezetőjének vezetésével Hantosi Bálint (Ipsos köztéri kutatás-vezetője), [Réz András] (esztéta), [Barth Zsuzsanna] (Stop and Go Original) és Zentai István (Visual Power ügyvezetője) próbálta megválaszolni a legújabb eredmények és trendek bemutatásával. Ezt követően [hirdető]k, médiatulajdonosok és ügynökségek kerekasztalbeszélgetésére került sor a témáról, melynek résztvevői voltak:

Bauer Tamás (Portland), [Szabó D. Tamás] (Magyar Telekom), Palincsár László , Magna Global), [Halász Gyula] (Art Directors Club), Koltai Viktor (A Plakat ügyvezetője, MRSZ Közterületi Tagozatának vezetője), Gátai Péter (Hungaroplakát) és Szigeti Péter (EPA Media).
 
A harmadik délutáni programot immár hagyományosan az ADCH ([Art Directors’ Club Hungary]) biztosítja. Körmagyar? mottójú szekciójuk első előadását Inspiration for Chosen People címmel Michael Conrad a Berlin School of Creative Leadership elnöke celebrálja, ezután Pálfi György: Nem vagyok a barátod! című filmjének előzményeiről és eredményeiről beszélget a szerzővel [Gosztonyi Csaba] (Carbon Group), aki a film egyik szereplője is volt.
Kreatív befektetés – megtérülő kreativitás címmel beszélgetést hallhatunk majd díjnyertes megrendelőkkel, díjnyertes alkotókkal. Résztvevők:
Kirsch Zsuzsa (Miniszterelnöki Hivatal), Tihanyi Péter ([ACG Hey!]), Dara Zsolt (FusionBefektetési Zrt. / [Burger King]),[Tordai Péter] (LaboratoryIdeas), Bognár Bertalan (Magyar Posta Zrt.), Halász Gyula ([HD Group]), Kiskádár Tamás ([Kirowski]). Moderátor: [Szigeti Péter] ([Kreatív], [főszerkesztő])
Az ADCH három további programmal is hozzájárul a konferencia sikeréhez.
Délutáni filmklubjukban inspiratív magyar kisfilmeket és nemzetközi kreatív alkotásokat mutatnak be. Emellett a konferencia teljes ideje alatt megtekinthető az ADC*Europe Awards utazó kiállítása 2008-2009 díjnyertes munkáival.
Este pedig az ADCH MÉRLEG Díjkiosztójára és az azt követő partira kerül sor.

A harmadik délutáni programot immár kvázi hagyományosan az [ADCH] ([Art Directors’ Club Hungary]) biztosította. Körmagyar? mottójú szekciójuk első előadását Inspiration for Chosen People címmel Michael Conrad a Berlin School of Creative Leadership elnöke celebrálta, ezután Pálfi György: Nem vagyok a barátod! című filmjének előzményeiről és eredményeiről beszélgetett a szerzővel [Gosztonyi Csaba] (Carbon Group), aki a film egyik szereplője is volt.
Kreatív befektetés – megtérülő kreativitás címmel beszélgetést hallhatott a közönség díjnyertes megrendelőkkel, díjnyertes alkotókkal. Résztvevők:
Kirsch Zsuzsa (Miniszterelnöki Hivatal), Tihanyi Péter ([ACG.HEY]), Dara Zsolt (FusionBefektetési Zrt. / [Burger King]), [Tordai Péter] (Laboratory Ideas), Bognár Bertalan (Magyar Posta Zrt.), Halász Gyula ([HD Group]), Kiskádár Tamás ([Kirowski]). Moderátor: [Szigeti Péter] ([Kreatív magazin], [főszerkesztő]).
Az ADCH három további programmal is hozzájárult a konferencia tartalmához.
Délutáni filmklubjukban inspiratív magyar kisfilmeket és nemzetközi kreatív alkotásokat mutattak be. Emellett a konferencia teljes ideje alatt megtekinthető volt az ADC*Europe Awards utazó kiállítása 2008-2009 díjnyertes munkáival.
Este pedig az ADCH MÉRLEG Díjkiosztójára és az azt követő partira került sor.

 
 
2009. szeptember 23.
 
A második napot egy újabb plenáris program indítja: Brands Go Socialcímmel Trevor Johnson, a [Facebook] üzletfejlesztési igazgatója tart előadást.

A második napot egy újabb plenáris program indította: Brands Go Social címmel Trevor Johnson, a [Facebook] üzletfejlesztési igazgatója tartott nagy visszhangot kiváltott előadást, amelyben azt jósolta, hogy a Facebook egy éven belül megelőzi az iWiW-et.

 
A második délelőtt 4 párhuzamos programból választhat a közönség.

A második délelőtt 4 párhuzamos programból választhatott a közönség.

 
Az őszinteség kora a reklámszakmában címet viseli az immár hagyományosnak mondható ügynökségi szekció, mely idén is együttműködésben készült a [MAKSZ]-szal. A programot Aczél László a MAKSZ alelnöke, a Y&R ügyvezetője állította össze.
Gál Sarolta (planner, Y&R) a [márká]kba és a klasszikus [kommunikációs csatorná]kba vetett bizalomról, [Mondok Árpád] (ügyvezető, MC Media) a mérhető és hatékony fogyasztói kapcsolódási pontokról, Gulyás János (Ipsos) a [fogyasztói szokások] változásáról beszél majd.
Ezután 4 előadó 4 ügynökségtől: Vekkel László (HPS), [Gábor Iván] (Café), Szeder Péter (Fastbridge/ Google) száll ringbe, hogy elmondja: kik azok az ügynökségek és megrendelők, akik értik, hogy miképp változtak fogyasztói magatartások és a médiacsatornák.
Az ügynökségi és reklámozói felelősségről a segítségnyújtásban és a kiigazodásban beszél Szabó Andrea (Tesco Global Áruházak, [marketing igazgató]) és Fónai Imre (Generali). A szekciót kerekasztalbeszélgetés zárja válogatott ügyfelekkel: van-e számukra tökéletes ügynökséi modell? Választ tudnak-e adni az ügynökségeik a szekcióban elhangzott kihívásokra?
Résztvevők: Jámbor Péter (Provident)

Az őszinteség kora a reklámszakmában címet viselte a hagyományosnak mondható ügynökségi szekció, mely 2009-ben is együttműködésben készült a [MAKSZ]-szal. A programot [Aczél László] a MAKSZ alelnöke, a Y&R ügyvezetője állította össze.
Gál Sarolta (planner, Y&R) a [márká]kba és a klasszikus [kommunikációs csatorná]kba vetett bizalomról, [Mondok Árpád] (ügyvezető, MC Media) a mérhető és hatékony fogyasztói kapcsolódási pontokról, Gulyás János (Ipsos) a [fogyasztói szokások] változásáról beszélt.
Ezután ügynökségi szakemberek - Vekkel László (HPS), [Gábor Iván] (Café), Szeder Péter (Fastbridge) - szálltak ringbe, hogy elmondják: kik azok az ügynökségek és megrendelők, akik értik, hogy miképp változtak fogyasztói magatartások és a médiacsatornák.
Az ügynökségi és reklámozói felelősségről a segítségnyújtásban és a kiigazodásban beszélt Szabó Andrea (Tesco Global Áruházak, [marketing igazgató]) és Fónai Imre (Generali). A szekciót kerekasztalbeszélgetés zárta válogatott ügyfelekkel: van-e számukra tökéletes ügynökségi modell? Választ tudnak-e adni az ügynökségeik a szekcióban elhangzott kihívásokra?

 
A márka nevet viselő szekciót Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője vezeti.
A program első felében virtuális videóvitára kerül sor fogyasztók és márkatulajdonosok között, arról, hogy ki formálja igazán az olyan márkákat, mint a [Red Bull], a [Blikk], a [T-Mobile], a [Nivea], a [tv2], a [Comedy Central] vagy a [Borsodi]. A performance el- és előkészítéséért [Román Balázs]t (főszerkesztő, Kreatív Online) és Bitter Brunót (NextWave) illeti elismerés.
Kávészünet után a Millward Brown globális Brand Z kutatása alapján
[Győri Adél] (Client Service Director, Millward Brown) boncolgatja a márkák erősségét válság előtt és után. Majd végezetül Braun Róbert (ügyvezető, Braun & Partners Network) „Holnap: a márkák világa” címmel beszél a felelősség és a márkaerősség összefüggéseiről.

A márka nevet viselő szekciót Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője vezette.
A program első felében virtuális videóvitára került sor fogyasztók és márkatulajdonosok között, arról, hogy ki formálja igazán az olyan márkákat, mint a [Red Bull], a [Blikk], a [T-Mobile], a [Nivea], a [tv2], a [Comedy Central] vagy a [Borsodi]. Ezt a "performance"-t [Román Balázs] (főszerkesztő, [Kreatív Online]) és Bitter Brunó (NextWave) szervezte.
Kávészünet után a Millward Brown globális Brand Z kutatása alapján [Győri Adél] (Client Service Director, Millward Brown) boncolgatta a márkák erősségét válság előtt és után. Majd végezetül [Braun Róbert] (ügyvezető, Braun & Partners Network) „Holnap: a márkák világa” címmel beszélt a felelősség és a márkaerősség összefüggéseiről.

 
 
A tavaly alakult IAB (Interactive Advertising Bureau) Digitális marketing – Most minden rólunk szólcímmel, [Kürti István] (Sanoma) vezetésével mutatkozik be.
Hallunk majd [közösségi médiá]ról ([Kozári István] – [Fastbridge]), mérhető [social media marketing]ről (Csiszár Dénes – [Arcus]), [mobilmarketing]ről (Szépvölgyi Tamás –  [Sanoma Budapest]), arról, hogy merjünk-e mérni a [keresőmarketing] területén ([Peresztegi Zoltán] – [Google]) és a netshoppingolókról (Kis Gergely – GkieNet).
Mikor lesz 20% vagy több? címmel kerekasztalbeszélgetést vezet Simon Zsolt (MediaEdge:CIA), ahol a résztvevők: [Szabó Erik] ([Carnation]), Baráth Péter (MEH), [Gábos Zsuzsa] (Ipsos), [Kardos Gábor] ([Index]).

Az előző évben alakult IAB (Interactive Advertising Bureau) Digitális marketing – Most minden rólunk szól címmel, [Kürti István] (Sanoma) vezetésével mutatkozott be.
Hallható volt előadás a [közösségi médiá]ról ([Kozári István] – [Fastbridge]), mérhető [social media marketing]ről (Csiszár Dénes – [Arcus]), [mobilmarketing]ről (Szépvölgyi Tamás –  [Sanoma Budapest]), arról, hogy merjünk-e mérni a [keresőmarketing] területén ([Peresztegi Zoltán] – [Google]) és a netshoppingolókról (Kis Gergely – GkieNet).
Mikor lesz 20% vagy több? címmel kerekasztalbeszélgetést vezetett Simon Zsolt (MediaEdge:CIA), ahol részt vettek: [Szabó Erik] ([Carnation]), Baráth Péter (MEH), [Gábos Zsuzsa] (Ipsos), [Kardos Gábor] ([Index]).

 
Már a délelőtti plenáris ülést megelőző reggeli alatt elkezdődik [Mányai Csaba] (21idea), a Reklám helyett…című könyv szerzőjének egész délelőttöt betöltő programja. Maga a 4 felvonásos interaktív workshop a délelőtt folyamán a következő témákat boncolgatja: kreativitás és az élő stratégia jelentősége; a változás mozgatórugói – mi alakítja a jelent és a jövőt; [Content Marketing] – az értékteremtés új útjai a marketingben; Interakció tervezés – a reklám logika alternatívája.

Technikai okokból elmaradt [Mányai Csaba] (21idea), a Reklám helyett…című könyv szerzőjének a tervek szerint egész délelőttöt betöltő programja. A 4 felvonásosra tervezett interaktív workshop a délelőtt folyamán a következő témákat boncolgatta volna: kreativitás és az élő stratégia jelentősége; a változás mozgatórugói – mi alakítja a jelent és a jövőt; [Content Marketing] – az értékteremtés új útjai a marketingben; Interakció tervezés – a reklám logika alternatívája. A workshop a 2010-es Reklámkonferencián került megrendezésre.

 
 
 2. nap délután három alternatíva közül választhat a közönség.

 2. nap délután három alternatíva közül választhatott a közönség.

 
A REKLÁMJOGI FÓRUM 2009 – Szabályozni, de minek? Szabályozni és hogyan?
A Reklámkonferencia programjába tagozódó önálló rendezvény, ahol a Jogi Fórum szervezésében az online marketing szabályozásáról hallhatunk jeles jogász szakelőadókat.
Az új Reklámtörvényről [Dr. Pázmándi Kinga], az MRSZ Jogi Bizottságának elnöke, a GVH reklámjogi gyakorlatáról Dr. Tóth Tihamér, a [Gazdasági Versenyhivatal] Versenytanácsának elnöke, az internetes és fogyasztói adatbázisokról Szabó Endre, az [Adatvédelmi Biztos] Hivatalának munkatársa beszél majd. Végül „Változások az elektronikus hirdetésre vonatkozó szabályozásban, az NHH ezzel kapcsolatos eljárása, az előzetes hozzájárulással küldhető reklámok, a kéretlen elektronikus hirdetések” címmel Dr. Ádám Szilveszter, [Nemzeti Hírközlési Hatóság] Informatikai Szabályozási Igazgatóság munkatársa lesz látható és hallható.

Ez a Reklámkonferencia programjába tagozódó önálló rendezvény volt, ahol a Jogi Fórum szervezésében az online marketing szabályozásáról hallgathatott a közönség jeles jogász szakelőadókat.
Az új Reklámtörvényről [Dr. Pázmándi Kinga] az MRSZ Jogi Bizottságának elnöke, a GVH reklámjogi gyakorlatáról Dr. Tóth Tihamér, a [Gazdasági Versenyhivatal] Versenytanácsának elnöke, az internetes és fogyasztói adatbázisokról Szabó Endre, az [Adatvédelmi Biztos] Hivatalának munkatársa beszélt. Végül „Változások az elektronikus hirdetésre vonatkozó szabályozásban, az NHH ezzel kapcsolatos eljárása, az előzetes hozzájárulással küldhető reklámok, a kéretlen elektronikus hirdetések” címmel Dr. Ádám Szilveszter, [Nemzeti Hírközlési Hatóság] Informatikai Szabályozási Igazgatóság munkatársának előadását láthatta a közönség.

 
Az MRSZ egy zártkörű – csak MRSZ tagok által látogatható – fórummal készült
ÚJ UTAKON mottóval, ahol Mezriczky László, az MRSZ alelnöke a
szervezet irányítási és szervezeti reformjáról tart előadást és beszélgetést.

Az MRSZ egy zártkörű – csak MRSZ tagok által látogatható – fórummal készült ÚJ UTAKON mottóval, ahol Mezriczky László, az MRSZ alelnöke a
szervezet irányítási és szervezeti reformról tartott előadást és vezetett beszélgetést.

 
Csak pozitívan, avagy teher alatt nő a pálma … hazai megoldások: Szabó D. Tamás (Magyar Telekom) vezetésével a magyar tulajdonú kommunikációs ügynökségek munkáiban fellelhető sajátosságokról, a válságra adott válaszaikról ismerhetünk meg néhány pozitív esettanulmányt.

Csak pozitívan, avagy teher alatt nő a pálma … hazai megoldások: Szabó D. Tamás (Magyar Telekom) vezetésével a magyar tulajdonú kommunikációs ügynökségek munkáiban fellelhető sajátosságokról, a válságra adott válaszaikról ismerhettünk meg néhány pozitív esettanulmányt.

 

 

A [Magyar Reklámszövetség] rendezvényének weboldala: www.reklamkonferencia.hu


A [Magyar Reklámszövetség] rendezvényének weboldala: www.reklamkonferencia.hu

 

 

Kapcsolódó szócikk:

2011. évi Reklámkonferencia










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta